Kattenbak op het balkon, kan dat?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Rosalie123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mar 2012 21:35
Locatie: Rijswijk

Re: Kattenbak op het balkon, kan dat?

Bericht door Rosalie123 »

Hier in Rijswijk kan je gebruik maken van de vakantie service van Kattenzorg, ik denk dat wij dat ook gaan doen als we op vakantie gaan. Voor 2,50 euro per keer komen ze dan aan huis even spelen en vers eten en drinken geven. Het is voor de kitten denk ik wel het prettigst als ze thuis kan blijven en niet naar een ander adres hoeft...
Groetjes,
Rosalie & Bagheera
(*fotoalbum*)
Gebruikersavatar
Rosalie123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mar 2012 21:35
Locatie: Rijswijk

Re: Kattenbak op het balkon, kan dat?

Bericht door Rosalie123 »

En dan hier een paar plaatjes van de kitten die van mij gaat worden! :edance:

Afbeelding

Ik kan nog wel niet zien, maar ik kan al wel hard piepen!
Afbeelding

Het is een vrouwtje, ze is op deze foto 6 dagen oud en weegt 200 gram. Ze is helemaal zwart, maar haar moeder is schildpad dus ik vraag me af of ze misschien nog wat rode accenten zal krijgen straks als ze groeit.

En nu nog een leuke naam verzinnen, we hebben nu als opties: (Bea)Trix, Truus, Bagheera, Freya, Minoes, Otje of Eucalypta. Maar het kan nog van alles worden :lol:
Groetjes,
Rosalie & Bagheera
(*fotoalbum*)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Kattenbak op het balkon, kan dat?

Bericht door Robijn »

Wat een SCHATJE zeg!! Ben sowieso gek op zwarte katten! Heeft ze nog een klein plukje wit op haar borst, of is ze echt helemaal zwart?
Succes met het verzinnen van een naam! Ik heb nog een leuke: Bokita!! :lol:
Die vakantieservice van de Kattenzorg is goedkoop zeg!! Laatst was hier ook een kattenoppas op het forum en die vroeg 10 euro. Maar die bleef dan een uur bij de katten, meen ik me te herinneren.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Rosalie123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mar 2012 21:35
Locatie: Rijswijk

Re: Kattenbak op het balkon, kan dat?

Bericht door Rosalie123 »

Hahaha, Bokita, hopelijk wordt ze niet zo aggressief dan als Bokito!

Ze is nu nog helemaal zwart, maar het kan zijn dat de schildpad-accenten pas later zichtbaar worden misschien? Ik weet het niet. Helemaal zwart vind ik wel stoer ook!
Groetjes,
Rosalie & Bagheera
(*fotoalbum*)
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: Kattenbak op het balkon, kan dat?

Bericht door lidewij020 »

Rosalie123 schreef:pica? Wat is dat?
Ik ga morgen voor het eerst kijken bij de kittens, ze zijn dan 1 week oud. Ik zal een paar foto's maken.
Pica is een (gedrags)afwijking. Als dieren/mensen dingen eten/kauwen die geen voedsel zijn, dan noem je dat pica, zoals het eten van plastic of het kauwen op snoertjes. Het komt nogal eens voor bij katten en kan verschillende oorzaken hebben.
zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag)
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Plaats reactie