onze kat hebben we gisteren opgehaald bij een dierenasiel,hij vertoonde geen tekenen van ziekte,sedert vandaag is hij beginnen kwijlen en we zijn er meteen mee naar de dierenarts gereden,die dacht dat het door stress kwam en heeft de nodige medicatie gegeven,
het kwijlen is beter maar nu heeft hij ademhalingsmoeilijkheden,zit de ganse tijd naar adem te happen en kan zelfs niks drinken.
hoop dat men ons kan helpen om onze kat beter te maken,want zoals het er nu uitziet ben ik bang dat hij de ochtend niet haalt,hij ligt de hele tijd met zijn mondje open.
Ademhalingsmoeilijkheden
Re: ademhalings moeilijkheden
Nu naar de dienstdoende DA als hij moeite heeft met ademen.
Wij kunnen vanaf hier weinig voor je doen, de enige die iets kan doen is een DA zeker als je zegt dat je bang bent dat hij de ochtend misschien niet haalt.
Heel veel sterkte
Wij kunnen vanaf hier weinig voor je doen, de enige die iets kan doen is een DA zeker als je zegt dat je bang bent dat hij de ochtend misschien niet haalt.
Heel veel sterkte
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
- pearlsofpassion
- Tijger
Misschien een andere DA?
Als je nog niet geweest bent.
Als je hem gisteren opgehaald hebt, dan is het nog op kosten van het asiel? Moet je misschien bij een bepaalde DA gaan dan?
Lijkt me niet enkel van de stress...
En welke medicatie heeft hij dan gegeven?
Als je nog niet geweest bent.
Als je hem gisteren opgehaald hebt, dan is het nog op kosten van het asiel? Moet je misschien bij een bepaalde DA gaan dan?
Lijkt me niet enkel van de stress...

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Ik zou ook zeker contact zoeken met een da voor overleg. Is het de da van het asiel waar je bent geweest? Bij de meeste asiels krijg je de ziektekosten terug die je maakt in de eerste 14 dagen. Beterschap en hou ons op de hoogte
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes