Een paar maanden geleden kreeg onze poes een hele zware blaasontsteking.
Een paar weken daarvoor is bij de buren een groet verbouwing geweest, zowel boven als beneden.
Dus iedere dag heel veel lawaai, geklop, afbreken, boren en noem maar op.
Volgens de dierenarts is de blaasontsteking daardoor gekomen.
Ondanks we aan haar niets hebben opgemerkt, want ze bleef steeds rustig en sliep door het lawaai heen.
Nu zijn we al bijna 3 maand bezig met de dierenarts.
Omdat Dreamy een heel gevoelige poes is en we moeten opletten met medicijnen voor haar maag, daar ze al eens een scheur in de maagwand heeft gehad.
Ze kreeg dus morfine en maagbeschermers voor de pijn.
Dit hielp een beetje, dus helemaal nog niet gedaan, terug naar de dierenarts.
Terug maar morfine die ik 8 dagen moest geven.
Nog geen beterschap, wel minder naar de bak, maar toch nog steeds meer dan hiervoor.
Dus maar terug naar de dierenarts, er werd een echo genomen, bloedonderzoek en urineonderzoek.
Ondertussen had ze al een hele zware blaasontsteking te pakken.
Dus maar injecties tegen ontstekingen en extra maagbeschermers.
2 dagen nadien moest ik om de 2de injectie, daarna moest ik 2 dagen nadien terug voor de 3de injectie.
Maar ondertussen was ze beginnen overgeven, haar urine werd getest, en volgens de dierenarts moest ze geen 3de injectie meer hebben , daar de ontsteking weg was.
Dus maar hopen dat alles zou gedaan zijn, 2 weken nadien op een zaterdag naar de spoed in de dierenkliniek, er was bloed in haar urine.
Dus maar alweer aan de medicijnen.
We zijn nu al 3 maand bezig met haar, de ontsteking is helemaal weg, alles is getest, niets meer te vinden.
Maar constant zit ze in de kattenbak, volgens de dierenarts was het in haar hoofd, dus er werd een antidepressiva voorgeschreven.
Dit hielp een beetje, maar niet genoeg, moesten we de dosis verdubbelen, met als gevolg braken.
Ineens mochten we niet stoppen met dat spul, dus langzaam afbouwen.
Doordat dit maar blijft duren, zouden ze haar nu aan de prozac zetten, waar ik het helemaal niet mee eens ben.
We weten helemaal geen raad meer en het heeft ons al handenvol geld gekost, we weten gewoon niet meer wat te doen.