Overstappen naar voer voor volwassen katten

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
LenaD
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2011 19:30

Overstappen naar voer voor volwassen katten

Bericht door LenaD »

Hoi iedereen,

Ik ga ervan uit dat het onderwerp wel al ergens staat maar vind het zo direct niet.
Ik geef mijn kitten op dit moment Prins vitalkitten, hier is ze heel blij mee en heb er absoluut geen problemen mee ondervonden. Maar ze is nu bijna een jaar en het wordt dus tijd om over te stappen op voeding voor volwassen katten.
Het probleem met prins petfood is dat ik verhuisd ben naar Gent en hier in de buurt is het echt nergens te verkrijgen. Ik heb ook maar 1 kat dus echt hele grote hoeveelheden zijn ook niet echt een oplossing (we hebben wel een vershouddoos die luchtdicht afsluit) dus bij is de vraag naar wat ik het beste zou overstappen dat me niet teveel gaat kosten?

greetz,
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: overstap

Bericht door Adriana »

het is vrij simpel om aan informatie te komen..
--> zoek zelf even op Prins hier op het forum, de zoekfunctie vind je rechtsboven en lees de berichten over Prins.. dan weet je waar je zoal op kunt letten en wat je moet mijden..

--> dubbelklik op de Zooplus banner bovenin de pagina en zoek bij de brokjes naar een goeie samenstelling binnen jouw gewenste prijsklasse.
Sanabelle, Happy Cat zijn bijvoorbeeld merken met goeie prijs/kwaliteit-verhouding en begin met een paar kleine proefzakjes..
en welkom op het Forum
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie