Ik ben nieuw op de site en ik had graag jullie mening gehad

Bij ons thuis hebben wij nu 4 katten: 2 zussen (halve siamezen) van 8 jaar,1 kater ook 8 jaar en 1 kattin van ongeveer 10 jaar. Allemaal, buiten de oudste komen ze van een nest dat gevonden is. Ahja en we hebben ze al eigenlijk vanaf de jongste (de kater) 4 weken was.
En de oudste was zelf zwanger geweest maar die kinderen waren al weggedaan, en is ze de 'moeder' geworden van de kater.
Dit zijn mijn 2de generatie katten, bij ons thuis hebben ze er over de jaren al meer gehad, maar die heb ik zelf niet gekent.
Mijn vraag is nu wij geven nu ook eten aan katten die buiten slapen (wij hebben een slaap - en etenshok. En één van die katten (een kater van ongeveer 2 jaar volgens de dierenarts) is nu min of meer tam geworden en wij zouden graag hebben dat hij bij ons zou komen wonen definitief. Hij komt al zelf binnen, en zelfs ook al in de woonkamer en hij heeft ook al kennisgemaakt met onze kater(toevallig) en dat ging wel. En hij is ook heel aanhankelijk want ze volgt mij dan ook overal als ik dan is buiten kom naar de brievenbus of naar de buren. En ook als er andere katten zijn van buiten dan blaast hij niet naar hun (wat ik raar vind). En ook een vraagje is als ik ze aai en ik kom meer richting de staart dan draait hij zich snel om. Weten jullie misschien waarom?
Maar mijn belangrijkste vraag is of dat het wel zou lukken met de andere katten