Ik ben gister Leiderdorp ingegaan. Langs die tuin geweest en langs het houtkamp(park) waar mensen ook een dergelijk soort kat is gezien. Niets te bekennen, niemand wist er vanaf. Ik heb maar weer wat flyers opgehangen. Ook langs de oude singel geweest, waar ook niks was. Vond het sowieso een beetje een rare plek. Er wordt gebouwd voor 3 oktober, dus er is een hoop drukte.
Gisteravond ook nog langs de school aan de lusthoflaan gefietst. Kreeg een tip dat Aslan daar liep(anoniem), ik met zaklamp rondzoeken, brokjes, zitten en rustig roepen. niets te bekennen.
Ik heb nog wel een berichtje gestuurd naar het Leidsche Kattenblad een blog waar alleen maar kattennieuws opstaat. Ik wist er niet vanaf maar ik kreeg een belletje van een mervrouw.
Verder ben ik helemaal gesloopt en raakt mijn hoop beetje bij beetje op. Ik kan wel 24/7 door Leiden gaan fietsen maar ik denk dat het weinig zin heeft. Nu maak ik zo nu en dan een rondje en ga ik natuurlijk op tips af. Ik weet verder niet meer zo goed wat ik moet en ik ben heel erg verdrietig