Waterige ontlasting

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Hej,


sinds zondag morgend heeft Lucifer last van diarree, zaterdag was zijn ontlasting nog perfect normaal en toen op zondagmorgend was het plots erg plat en heel licht. Vanmorgend is hij nog een keer op de bak gegaan en toen was het echt gewoon water als ontlasting. Zaterdagavond was hij weer eens op tafel gekropen en zag ik hem uit een potje met ijscrème likken, ik haal hem er snel vandaan maar ik denk dat hij er al wat langer aan zat te likken. Zou het daardoor kunnen zijn dat hij super waterige ontlasting heeft? :-(
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
manon3

Re: Waterige ontlasting

Bericht door manon3 »

Hoi,

Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn dat je kat diarree heeft.In ijs zit lactose en dat wordt door de meeste katten niet goed verdragen.
Dus eigenlijk zou die diarree dan maar tijdelijk moeten zijn, blijf het gewoon nog effe goed in de gaten houden.
Als de diarree binnenkort niet over is kun je beter naar de DA gaan.
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Re: Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Zal ik doen. Dank je! Ik wil je nog heel even zeggen dat jou onderschrift ontzettend leuk is en ook nog waar is :)
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
manon3

Re: Waterige ontlasting

Bericht door manon3 »

Dank je wel voor je opmerking over mijn onderschrift.Ik vond 'm zelf ook erg grappig. ;-)
Heel veel succes verder , hopelijk is je kat vlug weer opgeknapt.
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Re: Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Ben juist terug van de da. Het is niet de da waar ik altijd bij ga dus ik had al niet zoveel vertrouwen. Ze had aan zijn darmpjes en maag gevoeld, met de stetoscoop geluisterd naar zijn ingewanden en dan zonder iets te zeggen een spuitje gegeven. Ze zei zelfs niet voor wat het spuitje diende! Dan heeft ze mij weer een canikur pro aangesmeerd en een pilletje waar ik morgen een kwartje van moet geven enzovoort. Het bezoekje heeft me maar liefst 46 euro gekost en ik ben niets te weten gekomen! Man ik ben zo kwaad nu... :@

Hij wil ook nog steeds niets drinken of eten, ik weet echt niet wat ik moet doen :s
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Waterige ontlasting

Bericht door Anne »

He bah, wat iriitant zo;n da die niet eens overlegt. Ik zou verhaal gaan halen vooral nu hij niet meer wil eten. Beterschap
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Re: Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Het probleem is dat ik uitleg vroeg en informatie vroeg en zelfs dingen zelf voorstelde maar ze reageerde gewoon niet of zei gewoon "nee dat kan niet"....
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Waterige ontlasting

Bericht door Anne »

Nou wat een lekkere da is dat...ooit van communicatie gehoord :???: Of kennelijk niet op getraind dan. Kortom, tijd voor een nieuwe da zou ik zo zeggen
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Re: Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Ik heb een heel goede da maar die doet op maandagen geen consultaties, dus moest ik wel naar de andere. Ik hoop gewoon dat het allemaal goed komt met Lucifer :???:
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
manon3

Re: Waterige ontlasting

Bericht door manon3 »

In je eerste bericht had je niet gezegd dat je kat niet wilde eten en drinken, ik dacht dat ie alleen last had van diarree omdat ie ijs had gegeten. :???:
Anders had ik je wel meteen het advies gegeven om naar de DA te gaan.

En hopelijk kun je weer vlug terug naar je eigen DA want deze deugt echt niet.
Je kat zomaar spuitjes geven zonder uit te leggen waar deze goed voor zijn.
Beterschap met Lucifer.
Gebruikersavatar
LiefsteLucifer
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2011 01:06

Re: Waterige ontlasting

Bericht door LiefsteLucifer »

Ja als het echt niet beter wordt zal ik terug naar de da moeten maar dan naar mijn vertrouwde da! En ja in het begin at hij nog want vanmorgen heeft hij nog wat brokjes gegeten en kippenfilet maar daarna wou hij niet meer eten...
En bedankt voor de steun :)
Super dikke pootjes groetjes van Lucifer!
Plaats reactie