1 of 2 voederplekken?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: 1 of 2 voederplekken?

Bericht door nellebel »

melk? kittenmelk dan hoop ik.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Ilsescholten
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 jul 2011 12:17
Locatie: Nijmegen

Re: 1 of 2 voederplekken?

Bericht door Ilsescholten »

Ja kittenmelk (poeder aanmaken met water) echter had ik gister gewone kattenmelk dat ze wel dronken..deze kittenmelk vinden ze nog niet zo lekker...maar dat is wat ze voorlopig krijgen...want dat is beter voor ze!
Liefs Ilse, Storm & Bliksem!
jaimie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 aug 2011 22:46

Re: 1 of 2 voederplekken?

Bericht door jaimie »

hey hallo,

ik vind het persoonlijk ook een beetje zielig dat je kat zo weinig ruimte heeft, en ik denk ook dat je haar best kunt laten wennen in de woonkamer.
zorg dat overal wat speeltjes staan., desnoods een 2de krabpaal. dan zet je 1 in de woonkamer en 1 in de overloop bv,
De kat zal wel eens aan de gordijnen gaan snuffelen maar als je dan zegt foei dan gaat ze lekker met de krabpaal spelen. en een kitten wil ook springen enzo, en mijn bevindingen met een kat zijn dat ze echt super voorzichtig zijn. toen mijn kat nog jong genoeg was om te springen sprong ze gewoon op de kasten en ze raakte niks geen beeldje helemaal niks, we waren mijn kat zelfs 1 keer kwijt en ze had zich doodstil op de kast tussen 2 beeldjes gezet, we hebben uren gezocht en ze bewoog daar niet omdat ze zich daar veilig voelde zo lekker hoog.
En met je parkiet gewoon voorzichtig zijn, want ze pakken zich zelf een duif, zo wild zijn ze op fladderende dingen, ik heb ook het idee dat het je eerste katje is, maar ze vinden het ook heerlijk om bij je op de bank of even in bed te liggen en dat je haar dan bij de oortjes en bij het keeltje enzo aait, dan gaan ze vanzelf spinnen en word de band heel erg goed.
mijn kat slaapt gewoon bij mij op mijn kamer, op het bed en als ik een nacht niet thuisslaap ligt ze op mijn plekje in bed en zodra ze hoort dat ik thuis ben wil ze dat ik haar als een baby bij me pak om te knuffelen.

groetjes jaimie en een likje van lucky
Plaats reactie