Hallo,
Hier een dom baasje van Gregor. Ik had gekruide kipkluifjes op het aanrecht laten staan (chicken wings)
Toen ik niet aamn het opletten was, dacht ons (meestal) brave kat, daar neem ik een hapje van. Kan dit kwaad?
Met vriendelijke groet,
een domme bazin;)
Kipkluifjes
- pearlsofpassion
- Tijger
Re: kipkluifjes
Waren de kluifjes rauw of gekookt?
Wat heeft hij juist gegeten, alleen vlees of ook bot?
Kruiden zijn nooit goed voor een kat. Maar giftig is het ook niet, je moet het gewoon vermijden...
Maar verwarmd bot kan gaan splinteren en dus wel schade aanrichten... Meestal blijft het dan bij slechte stoelgang, maar hou hem de volgende dagen dan maar goed in het oog.
Wat heeft hij juist gegeten, alleen vlees of ook bot?
Kruiden zijn nooit goed voor een kat. Maar giftig is het ook niet, je moet het gewoon vermijden...
Maar verwarmd bot kan gaan splinteren en dus wel schade aanrichten... Meestal blijft het dan bij slechte stoelgang, maar hou hem de volgende dagen dan maar goed in het oog.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
in het vervolg wat rauwe kip geven? dat is hardstikke goed voor hem en dan heeft ie waarsch niet meer zo'n behoefte aan barbeque-eten.. hihi
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Kruiden zijn op zich niet goed voor de kat. Maar dat hij dat voor een keertje binnen krijgt is echt niet erg.
Om de dag wat rauw kipfilet is prima voor de kat.
Om de dag wat rauw kipfilet is prima voor de kat.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Re: Kipkluifjes
haha..het was niet warm! Maar het zijn van die voorgebakken! Hij heeft geen bot gehad!
Moet ik nu nog wat doen?
Moet ik nu nog wat doen?
Re: Kipkluifjes
Niet meer op het aanrecht laten staan 

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14