Mijn nieuwe kat Luna heeft gedragsproblemen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Mijn nieuwe kat Luna heeft gedragsproblemen

Bericht door jennli »

Fijn om te horen dat het zo goed gaat.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
MJ-loves-Luna
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 jul 2011 15:31

Re: Mijn nieuwe kat Luna heeft gedragsproblemen

Bericht door MJ-loves-Luna »

Ik heb weer heerlijk geslapen. Ze speelt nu met de speeltjes omdat ik het balletje in het zakje heb gedaan bij de snoepjes. Ze speelt er me een soms is ze iets te wild en glijdt ze uit. Ik hoop niet dat het haar afgeschrikt heeft. Ik heb ook snoepjes gehangen aan de boksbal die ik heb gekocht. Ik weet dat snoepjes niet heel goed zijn voor haar, dus ik hou het ook met mate en nu moet ze er ook moeite voor doen.

Ze heeft alleen vochtige oogjes, ze had dan eerst die oogontsteking. Maar nu komt er dus gewoon doorzichtig vocht uit, ze trekt niet met haar oogje, die ziet er fantastisch mooi uit. Is dit dan nog een ontsteking?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Mijn nieuwe kat Luna heeft gedragsproblemen

Bericht door nellebel »

misschien nog even de naweeen ervan. toch nog een beetje geirriteerd. hou het wel goed in de gaten. mijn flippie had het heel erg (toen hij in het asiel kwam) en heeft hierdoor een oogoperatie moeten ondergaan, zo ontstoken was het. maar dat komt wel goed bij jou.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
MJ-loves-Luna
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 jul 2011 15:31

Re: Mijn nieuwe kat Luna heeft gedragsproblemen

Bericht door MJ-loves-Luna »

Ik heb niet de juiste hoeveelheid druppels gedaan, het moest maximaal 4 en mocht meer, maar ik deed soms drie maar vaak wel 4 x, ik heb discalculie en raakte in de war.
De had gereageerd op mijn mail, volgens haar is het misschien nog een na effect van de ontsteking, of iets met haar buisje dat die te nou is geworden.
Ik kijk het nog even een paar dagen aan. Haar oog is mooi helder en ze lijkt er ook geen last van te hebben :)
Plaats reactie