Nou, Makari kan vooruit.....

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Haakonline
Huiskat
Huiskat

Nou, Makari kan vooruit.....

Bericht door Haakonline »

Hier even een lijstje van de spullen die ik voor m heb aangeschaft.
Kattenbak, etensbakjes en borstels/kammen en wat speelballetjes had ik al, dus die had ik niet meer nodig.
# Een grote krabpaal tot het plafond *zie krabpalentopic*
# Krabplank
# Grote vervoersmand i.v.m. de grootte die hij straks kan krijgen als hij volwassen is...
# Cat It Circuit
# Sanabelle kitten brokken
# Panic Mouse
# Play-N-Squaek Wee Mouse hunter *Ebay*
# Wubba Kong Pluche
# Catnip
Ik heb ook nog een oude krabpaal staan. Die laat ik op zolder, zodat hij daar ook nog zijn nagels aan kan scherpen.
Ik wil nog graag een Dragonfly aanschaffen, maar hij moet tussendoor ook nog weleens verwend worden, he. ;-)
Ook ben ik nog even aan het bekijken welk natvoer ik zal aanschaffen. Ik denk dat Animonda Carny geen slecht merk is.
Houtkorrels koop ik hier gewoon bij de Jumbo. Is prima spul. ;-)
Heb zelf hier nog berkenstammen staan en daar wil ik nog een krabpaal van gaan maken in nature-style. :grin:
Foto's van Makari & Anakin op:Fotoalbum Makari & Anakin
Spookysil
Poema
Poema

Re: Nou, Makari kan vooruit.....

Bericht door Spookysil »

Zo die is lekker verwend! :-D
Groetjes van Silvia een nieuwsgierig snufje van Charlie en een nieuwsgierig kefje van Lucy.

Gizmo 09 01 10 Nanny 29 12 10 Spooky 21 03 12
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

nou makari, jij komt niks te kort.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

trouwens, ik weet niet of je het bent vergeten, maar ik mis 1 ding.......fotoalbum aanvragen via dit forum zodat we allemaal kunnen meegenieten van de kunsten van makari
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Nou je bent goed voorbereid zo te lezen. Die komt niks tekort.
En alle brekbare dingen veilig weggezet?
Animonda Carny is inderdaad prima, ze eten het hier graag en doen het er goed op, ook ouwe Sjaak.

Als de dragonfly net zo'n geval is als ik heb, denk er dan wel aan dat je er alleen met hem mee kunt spelen. Opruimen/wegstoppen als je er niet zelf bij bent, is anders gevaarlijk met dat ijzerdraad.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Haakonline
Huiskat
Huiskat

nellebel schreef:trouwens, ik weet niet of je het bent vergeten, maar ik mis 1 ding.......fotoalbum aanvragen via dit forum zodat we allemaal kunnen meegenieten van de kunsten van makari
Ja, had ik al gedaan, maar ik heb nog geen 10 berichten. ;-) Zodra het mogelijk is, komt het eraan. :grin:
Mirjam86
Cheetah
Cheetah

Bericht door Mirjam86 »

Ik ben benieuwd! Animonda Carny is hier erg in trek!
Nog een paar weekjes wachten toch?
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Haakonline
Huiskat
Huiskat

29 juli gaan we ons mannetje ophalen. ;-)
Mirjam86
Cheetah
Cheetah

Bericht door Mirjam86 »

Spannend hoor... wat duurt dat wachten lang hè?
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Anne_Zwarts
Huiskat
Huiskat

Bericht door Anne_Zwarts »

Soms als ik lees wat katten hier krijgen, wou ik zelf dat ik een kat was. Ik verzucht die gedachte ook vaak als ik mijn katten lekker lui op de krabpaal zie.
En wat een heerlijke verwennerij, het is niet je eerste kat begrijp ik hieruit trouwens?
Duffy (12-10-2009)
Sollie (10-08-2011)

Voor altijd in onze gedachten:
Romy - 2 jaar (28-05-2009 - 12-04-2012)

Ons fotoalbum!
jumper

Bericht door jumper »

Al helemaal voorbereid dus.
De kat denkt dat hij in de kattenhemel is beland. Wat een spullen zeg. heerlijk.
Haakonline
Huiskat
Huiskat

Anne_Zwarts schreef:Soms als ik lees wat katten hier krijgen, wou ik zelf dat ik een kat was. Ik verzucht die gedachte ook vaak als ik mijn katten lekker lui op de krabpaal zie.
En wat een heerlijke verwennerij, het is neriet je eerste kat begrijp ik hieruit trouwens?
Ja, hahaha, wat een leventje, hè. :grin:
Het is niet onze eerste kat. We hebben eerder een zwart wit katertje met de naam Roy gehad en 1 witte langharige kat (wsl een Turkse Angora of Turkse Van) met de naam Bonky gehad.
Afbeelding
Bonky is niet heel lang bij ons geweest. Ik ben toen tijdelijk thuis geweest en we hadden Bonky er toen bijgenomen. Bonky was toen al een paar jaar oud. Toen ik weer ging werken, begonnen de problemen. Hij kon er totaal niet tegen om alleen te zijn.
Wij en Bonky werden hier beiden niet echt gelukkig van en we hebben hem tegen onze principes (een beest heb je niet voor even, maar voor het leven) met veel verdriet, moeten herplaatsen en we hebben hem toen naar het asiel gebracht. :-(
Het asiel hebben we toen op het hart gedrukt een thuis voor Bonky te vinden, waarvan de bazen hele dagen thuis zijn en hij is 2 weken later helemaal door iemand met veel kattenkennis uit `A dam opgehaald bij het asiel.
Vond het verschrikkelijk om hem naar het asiel te moeten brengen, maar het was beter voor iedereen. Bonky was zelf totaal niet happy toen ik ging werken. :-(
Roy hebben we helaas op 25 maart dit jaar plots in moeten laten slapen aan longontsteking. :-( :-( :-(
Na enig tijdje en na er 1 en ander over te hebben gelezen, dachten we dat Roy kattenaids had, omdat hij een paar van de kenmerken had.
Hij is altijd heel klein gebleven en had veel last van slechte tanden en tandvlees.
We hebben m niet erop getest, omdat hij een binnenkat is en er verder niets aan is te doen.
Hij is maar 6 jaar oud geworden........ :cry: :cry: :cry:
Plaats reactie