Kitten erbij nemen?
Re: Kitten erbij nemen?
zou inderdaad nu kleintje erbij nemen. kan het allerkleinste nog wat leren van je iets oudere. lekker samen ravotten. ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik zou ook voor zo'n kitten gaan als ik jou was. Veel leuker voor beide kitten, samen opgroeien.
14 weken is echt niet te oud hoor. Ze zullen 2-3 dagen wat blazen en aan elkaar moeten wennen, maar daarna is het dikke pret samen.
Zorg wel voor op tijd castreren, met 6 maanden liefst, zodat geen dominant gedrag door hormonen ontstaat. En stel dat je een poes en een kater neemt, voorkom je zwangerschap uiteraard.
14 weken is echt niet te oud hoor. Ze zullen 2-3 dagen wat blazen en aan elkaar moeten wennen, maar daarna is het dikke pret samen.
Zorg wel voor op tijd castreren, met 6 maanden liefst, zodat geen dominant gedrag door hormonen ontstaat. En stel dat je een poes en een kater neemt, voorkom je zwangerschap uiteraard.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik heb het kleintje erbij genomen en ze zijn al goed aan elkaar gewoon. De eerste dagen was het zoals jullie zeiden wat blazen en vechten. Maar nu zijn ze al onafscheidelijk en lopen ze samen door het huis. Ook liggen ze samen 's avonds op schoot! Superlief!
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
Super zeg!!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Wat fijn! Genieten hè twee van die kleintjes?
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*
heerlijk om te zien he. maar....we willen wel foto's zie nhoor.
Hoe heetten je katjes?
Hoe heetten je katjes?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ze heten Bo en Roxy. Zou jullie graag een foto laten zien... maar mijn kennis van het forum is blijkbaar nog niet goed genoeg :p.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan doen?
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan doen?
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... f=5&t=1922
hier wordt stap-stap uitgelegd hoe dat gaat en je zou eerst een fotoalbum kunnen aanvragen door een berichtje, via het daar voor bestemde topic aan Admin. te sturen.
kijk even op Forumoverzicht/kattenfoto's onderin bij 'ik wil een eigen foto-album aanvragen' oid..
hier wordt stap-stap uitgelegd hoe dat gaat en je zou eerst een fotoalbum kunnen aanvragen door een berichtje, via het daar voor bestemde topic aan Admin. te sturen.
kijk even op Forumoverzicht/kattenfoto's onderin bij 'ik wil een eigen foto-album aanvragen' oid..
Het is gelukt! Hieronder vinden jullie enkele foto's van mijn twee kleine schatjes! Maar ik moet binnenkort toch eens een fotoshoot houden want écht goede foto's heb ik nog niet...

Hierboven Roxy, ons oudste meisje (toen 8 weken)

Dit is dan Bo, 6 weekjes oud

Bo

Roxy

Hierboven Roxy, ons oudste meisje (toen 8 weken)

Dit is dan Bo, 6 weekjes oud

Bo

Roxy
oh wat geweldig dat die hummels nu samen zijn en elkaar hebben om te stoeien en groeien. en ze hebben jou als trotse poezenmamma om te knuffelen! die hummels zien er altijd erg aandoenlijk uit, is je huiscatproof?
Ja het huis is catproof, (behalve dan de open trap in onze living, waar de kleinste al 2x is van gedonderd :s) we zijn nu nog aan het bedenken hoe we onze tuin ook catproof kunnen maken... Dat lijkt dan weer iets moeilijker te zijn. Ik heb op het forum wel al enkele leuke ideëen gezien, maar om deze uit te voeren naar de praktijk dat is dan weer wat anders
Voorlopig mogen ze toch nog niet buiten, dus denken we nog even verder.

Voorlopig mogen ze toch nog niet buiten, dus denken we nog even verder.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Heel verstandig de tuin catproof te maken. Ik hoop dat het je lukt.
Als het niet lukt overal uitbraakveilige omheinig te plaatsen kun je ook overwegen een katteren te (laten) bouwen.
Ik heb een ren van aluminium kennelplaten. Heb het al mee dan 30 jaar, dus gaat een leven lang mee kun je stellen. Bij verhuizing zijn de platen eenvoudig met hulpstukken uit- en weer in- elkaar te zetten.
Als het niet lukt overal uitbraakveilige omheinig te plaatsen kun je ook overwegen een katteren te (laten) bouwen.
Ik heb een ren van aluminium kennelplaten. Heb het al mee dan 30 jaar, dus gaat een leven lang mee kun je stellen. Bij verhuizing zijn de platen eenvoudig met hulpstukken uit- en weer in- elkaar te zetten.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
wat een lieve fotos!!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
geweldig lieve foto's!!! binnenkort komt hier ook een nieuw huppie erbij... mijn kat heeft wel een speelmaatje in de hond, maar die wordt ook een dagje ouder en wilt niet meer de hele dag met haar spelen... ik kan niet wachten als ik dit zo zie
Wat een heerlijke humpies!
En wat fijn dat je er twee hebt.
Voor hen en voor jou dubbel genieten!
Goed dat je de tuin catproof gaat maken.
En wat fijn dat je er twee hebt.

Voor hen en voor jou dubbel genieten!
Goed dat je de tuin catproof gaat maken.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra