Kitten plast opeens in de hoek van de kamer

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Denjo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2011 21:36

Kitten plast opeens in de hoek van de kamer

Bericht door Denjo »

Heey!

ik heb een kitten en toen ik hem in huis nam was hij meteen zindelijk :eboohoo: haha! poepen en plassen in de bak. Vandaag was de eerste dag dat hij lang alleen was...en toen ik thuis kwam gingen we een beetje spelen ging hij opeens in een hoekje zitten van de woonkamer, en toen ging hij plassen!!!! waarom deed hij dat (denken jullie)...???

Ik heb hem daarna direct in de kattenbak gezet.... maja ik was net zo blij dat hij zindelijk is/was :lol:

iemand enig idee waarom me kitten dit heeft gedaan??

Groetjes Denjo!
Laatst gewijzigd door Admin op 08 jun 2011 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten :: opeens plas::

Bericht door pearlsofpassion »

Bij kittens kan je best nog een bakje extra plaatsen, eentje in elke kamer of een mobiele. Ze kunnen hun plas nog niet zo goed ophouden en hebben pas te laat door dat ze moeten om de bak nog te zoeken.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Kitten :: opeens plas::

Bericht door MarjanR »

Ja, dat. Ik heb namelijk compleet in een deuk gelegen toen Sara ineens bedacht dat ze echt heel nodig moest plassen terwijl we aan het spelen waren. Ze was gelukkig optijd, maar ze heeft heel hard gerend hoor. :lol:

Maar, hou het in de gaten.
Als het vaker gebeurd zou het kunnen dat hij een blaas probleempje heeft (wat met een ab kuurtje zo verholpen is hoor)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Nouchka
Huiskat
Huiskat
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 mei 2011 15:03

Re: Kitten :: opeens plas::

Bericht door Nouchka »

WRAAAAAAAKKKKKK!!!! Omdat jij een keer van huis was, ;)

Hihihi, neen denk dat het perfect normaal is. Zoals ze zeiden, even in het oog houden.

Mss afgeleid door het gezellig spelen. En dan :shock: ... te laat... :oops:
Nouchka: 1994/2011 - 17 jaar
Lili: 2009 - 2 jaar
Nora: 2010 - < 1 jaar
Ian: 2011 - Nog 4 weken voor hij komt!
Plaats reactie