Gezwel weggehaald bij gecastreerde Maine Coon van 2,5jr
Re: Gezwel weggehaald bij gecastreerde Maine Coon van 2,5jr
de duimpjes draaien, maar het klinkt inderdaad wel positief hoe het nu gaat.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- Nadientje
- Huiskat
Adriana heeft al die tijd gelijk gehad... Testuitslag is vanochtend doorgebeld:
ALVIN IS VRIJ VAN TUMOREN!!!!
De patholoog gaf aan dat er geen sprake is van goed- danwel kwaadaardige tumoren. Het was een behoorlijk erge darmontsteking, die volledig ingekapseld zat.
Men, ik kan niet beschrijven hoe gelukkig ik ben, zeker nu vaststaat dat het zelfs helemaal niets te maken had met wat voor gezwel dan ook! Ik moet oppassen dat Alvin niet alsnog doodgaat, wegens te dikke en overmatige knuffels van het vrouwtje
Gisteren begon ik voor het eerst wat hoop te krijgen, omdat hij wel erg verdacht veel op mijn oude Alvin leek... Vandaag is zelfs weer beter dan gister. Gaat goed.
Eind goed, al goed... Ik wil nogmaals iedereen heel erg bedanken voor alles, en de volgende keer start ik een gezelliger topic. Beloofd
Hopelijk hebben andere mensen ook iets aan onze thread!
ALVIN IS VRIJ VAN TUMOREN!!!!

De patholoog gaf aan dat er geen sprake is van goed- danwel kwaadaardige tumoren. Het was een behoorlijk erge darmontsteking, die volledig ingekapseld zat.
Men, ik kan niet beschrijven hoe gelukkig ik ben, zeker nu vaststaat dat het zelfs helemaal niets te maken had met wat voor gezwel dan ook! Ik moet oppassen dat Alvin niet alsnog doodgaat, wegens te dikke en overmatige knuffels van het vrouwtje

Gisteren begon ik voor het eerst wat hoop te krijgen, omdat hij wel erg verdacht veel op mijn oude Alvin leek... Vandaag is zelfs weer beter dan gister. Gaat goed.
Eind goed, al goed... Ik wil nogmaals iedereen heel erg bedanken voor alles, en de volgende keer start ik een gezelliger topic. Beloofd

Hopelijk hebben andere mensen ook iets aan onze thread!
Laatst gewijzigd door Nadientje op 18 mei 2011 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- pearlsofpassion
- Tijger

Gelukkig!

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)

hij zal snel genezen en je mag je da zeker prijzen om zijn zorgvuldigheid en goeie zorgen!
misschien wil je wel een beetje bij ons blijven en zo ongezellig was je topic niet.
dit soort problemen komt altijd op die manier binnen en gelukkig kent deze topic een happy end!

Oh wat een supernieuws zeg!!! Wat zul je blij zijn!!
Wat zul je opgelucht zijn!!!
een dikke knuffel voor Alvin

Wat zul je opgelucht zijn!!!

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
WAT FIJN!!!
Blijf gewoon lekker hier, en het wordt nu wel tijd voor een foto topic.........
Wil nu wel eens zien wie Alvin is!

Blijf gewoon lekker hier, en het wordt nu wel tijd voor een foto topic.........

Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra
wat een heerlijk nieuws. kan me helemaal voorstellen wat een feest bij jullie. joepie!!!!!!!!
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Joepie!!! Gelukkig een goede afloop!!!! gefeliciteerd kleine knuffel 

Ik stem ook voor foto's van Alvin!Catfish schreef:Blijf gewoon lekker hier, en het wordt nu wel tijd voor een foto topic.........![]()

groetjes Sandra
Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos
Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum
Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos
Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum

- Nadientje
- Huiskat
Het is gelukt! Ik heb op mijnalbum.nl een paar foto's kunnen uploaden (niet de allermooiste, maar ze voldoen... de mooiste zal ik er ook nog een keer bij doen, en ook wat foto's van de andere drie katjes). Ik kan alleen in het topic IK WIL MIJN EIGEN ALBUM geen berichtjes plaatsen, dus ik zal Admin proberen een pb te sturen.
Dat komt omdat je eerst 10 berichten moet hebben op dit forum, dus even doorschrijven!
Berichten in fotoalbums tellen niet mee.

Berichten in fotoalbums tellen niet mee.
Groetjes van Stella
Lebber van hond Marra
Lebber van hond Marra