Te duur

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
lesyfl
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2011 04:57

Te duur

Bericht door lesyfl »

wij hebben sinds een paar maanden een poes en kat gekregen van een kennis maar nu gaan we in de schuldhulpverlening en kunnen we ze niet meer betalen ook vanwege het laten helpen bij de dierenarts en zo maar waar kan ik ze naar toe brengen ?????
overal moet je betalen voor een soort opvang of zo en dit kunnen we niet betalen .
help???????
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9405
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: te duur!

Bericht door castratenkoor »

Normaal gesproken heeft schuldhulp een "potje" voor incidentele dingen, zoals castratie. Je kunt dat met schuldhulp bespreken. Mocht dat in jullie geval niet mogelijk zijn dan kun je ze vragen de kosten voor het naar het asiel brengen te vergoeden.
Maar nogmaals, lijkt me heel stug als jullie geen beroep op de instantie kunnen doen voor de castraties.
Normaal gesproken krijg je een weekbedrag wat gebaseerd is op het aantal mensen en dieren.
Ik heb met mijn werk dagelijks te maken met schuldhulp en dierenartsnota's.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Te duur

Bericht door JLC »

Ik zou eerst eens informeren bij de schuldhulpverlening of er rekening gehouden kan worden met het feit dat jullie een kat en een poes hebben. Als het financieel toch niet haalbaar blijkt om ze te houden, dan zou ik proberen een goed adresje voor ze te vinden. Misschien met het invullen van een herplaatsingsformulier op deze website? Sterkte met jullie beslissing. Het lijkt mij geen gemakkelijke situatie waar jullie in zitten.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Plaats reactie