Maandag echo of ze iets zien. Ook Fortekor naar max, 1.5 pil. Tevens maandag vocht onderhuids, dan zien ze meer aan de nieren kennelijk. Dan overwegen, oa ahv resultaat echo, om met enige regelmaat vocht onderhuids te geven. Dan laat ik DA gewoon komen. Dat scheelt stress van vervoer en wachten in elk geval. Hóóp dat ze geen roesje hoeft vd echo..
Ik zou het liefst alles bij elkaar vloeken, huilen, schreeuwen, maar dat helpt niet..
Het is ook erg onwerkelijk; ze eet, is nog prachtig, braakt niet, kijkt helder, valt niet af, speelt soms wat..Geen dood vogeltje, ok, niet zo rennerig, maar touwtje vind ze leuk, ze zit nu óók te roepen dat ik, vd 3e keer, terug moet komen, voor aandacht/spelen..
Je hóópt dat het nog láng stabiel blijft, jaaren, dat pillen helpen. Niet dus. Tenminste, niet lang.
Hoelang geven jullie al dat vocht? Of hebben gegeven? Dan heb ik misschien een beetje een prognose..
Tevens doe ik de McSam naar max. En bel ik maandag weer met homeo DA. Ga denk ik Rehmannia erbij geven. Is heel ander spul dan McSam. Puurnier, Uremyl etc beetje eender. En ik schrijf het feit dat ureum hetzelfde is/iets lager aan de McSam toe. Heb alleswel besteld, Puurnier etc, om te proberen evt. Ook Gastro. Als Rehmannia ook onvoldoende helpt, dan dat er evt bíj. Voelt ze zich misschien beter.
Bahbahbahbah..