allereerst wil ik even melden dat ik zelf geen katten heb maar een grote dierevriend kun je me wel oemen.
nu heb ik een vraagje.
ik ben pas verhuisd en heb een tuintje. nu kwamen er al allerlei vogels dus hiervoor allerlei eten. maar nu komt vanmorgen een scheet van een kat achterom. hij was wel een dikkertje maar wel onverzorgd vond ik.(kan aan mij liggen)
nu weet ik natuurlijk niet of het een zwerfkat is of niet, maar omdat hij in de blik van de blik en veger aan het drinken was had ik zoiets van ach gut misschien heeft hij honger. nu heb ik wel goede kwaliteit kattenvoer omdat ik fretten heb en deze eten mijn fretten ook erbij. dus ik dat buiten gezet. en de kat heeft er wel goed van gegeten.
nu is mijn vraag heb ik dat wel goed gedaan? help ik daar het beestje wel mee of word hij/zei daar te afhannkelijk van of stel je voor het beestje heeft een baasje dan eet hij straks thuis misschien niet meer (gevolgd door een bezorgd baasje)
mij maakt het niks uit en komt hij/zei nog langs wil ik wel weer eten neerzetten.
fototje erbij kunnen jullie hem ook nog zien