Normaal gesproken krijgt Patiani om 16.00 eten van mijn zoon, maar als hij weer niet eten wil... Mijn zoon en dwangvoederen, dat gaat niet lukken

Wel kan ik hem apart zetten met een eigen bakje voer, de vraag is alleen: levert dat niet teveel stress op?
Is het inderdaad niet beter hem wanneer ik opsta 1 portie te geven, vlak voor ik de deur uitga, en verdeeld over de avond nog 3 porties?
Adriana: Patiani viel heel lang niet af, gewicht bleef juist stabiel. Daarom ging ik hem minder vaak wegen.
Nu was het ong. een week geleden dat hij voor het laatst was gewogen, in die periode verdween zijn eetlust. Maar mis.is hij inderdaad verzadigd, want hij komt wel aan zijn porties per dag, daar zorg ik voor.
Hij houdt ook alles binnen. nu heeft het geen zin om te wegen denk ik, hij zal sowieso zwaarder zijn door infuus.
Ik kom net terug van de DA met Metoclopramidi -een mond vol- tegen de misselijkheid, als dat t tenminste is. Ik heb ook 2 zakjes Hills natvoer kip meegenomen, en hij at daar net wel van, niet heel veel, ik denk ong. 1/4 van het zakje