De eerste kitten kwam uit een nestje bij mensen thuis, en deze kleine die ik nu erbij heb ook, 9 weken lijkt me op zich wel kunnen, de kleine verweert zich goed maar ja de andere is eens zo groot.
Ik heb juist op aanraden van vele mensen hier op het forum een speelkameraatje voor haar erbij genomen omdat dat beter was..
Ik durf nu mocht dit toch echt niet gaan bijna geen andere kitten meer te nemen, misschien een katertje en als dat ook niet werkt dan houd het op.
Ik zou de kleine niet graag terugbrengen naar waar ze vandaan komt, die vrouw had 6 katten en het was er een bende en stonk er erg, ze heeft het dan hier heel wat beter.
Ze was ook erg mager en is al aardig wat aangekomen met lekker eten.
Het interesseerd de vrouw niet echt, waarom ze in vredesnaam zoveel katten heeft is mij een raadsel, had haar een berichtje gestuurd de eerste avond hoe het ging en helemaal geen reactie..
Ze vertelde ook over een hond die ze vorig jaar nog had en oud en ziek was en epileptie had, ze was weggegaan, één of twee dagen is me niet duidelijk en toen ze thuis kwam lag de hond dood in het vijvertje, ze vond het er smerig uitzien en haar zoontje heeft toen de hond met een schop eruit gevist en in een vuilniszak gegooit, en dat zat ze lachend te vertellen..pfff hoe kan je