Lam/Rijst werkt bij mijn ex blaasgruis monsters perfect. ze krijgen het al ca 6 of 7 jaar en nergens last van. Laatst Casa fera geprobeerd maar daar weer mee gestopt oa nav analyse Adriana, het feit dat binki er niet weg van was en ik het idee had weer meer stinkende flatsen in de bak te vinden. Kortom terug naar de oude vertrouwde Carocat Lam/Rijst.Adriana schreef:k heb even gezocht op Carocat via onze zoekfunctie
http://www.vobra.nl/nl/kattenvoeding-ca ... nalyse.php
weet niet hoe duur het is, in ieder geval op basis van of lam of gevogelte. wat is de kiloprijs..?
eiwit 31 en zetmeel/kh's ook 31 en vet ongeveer 18. zit geen tarwe in.
lijkt me vrij voedzaam, behoorlijk gehalte zetmeel/kh's maar sommige katten doen het daar goed op. de zetmeel/kh-behoefte kan per kat enorm verschillen.
het zou met dit eiwitgehalte zonder tarwe geen grote kans op blaasgruis moeten geven.. missch wat rauwe kip bij voeren hierbij..
Prijzen schijnen te verschillen. Ik deel een 15kg zak met mijn zusje en krijg 9kg voor 22.50 dus betaal 2.50 per kg (hele zak is 35euro geloof ik). Dus een schappelijke prijs aangezien ik met die 9kg ongeveer een maand doe.
Fosfor is wel hoog (vandaar ook de poging Casa fera) en bij onze Kaya is dat dus niet goed gegaan. Maar de rest heeft geen klachten dus denk dat het deels ook aan Kaya ligt