De introductie loopt SUPER!!!

Echt waar! Beter kan je gewoonweg niet hebben! En gelukkig is de grote ook al niet aggressief of met zijn hoofd bij de s*ks, dus daar kan je gerust in zijn.
Dus: Laat Sharief (mag ik dat al zeggen?) maar rustig waar hij is, en lees de topics van angstige katten eens door
Tegen dat hij aan jou en de omgeving gewend is, is Katie aan hem gewend, en hij went aan alles tegelijk. Laat dat maar gewoon doen, er is veel kans dat hij aan de katten sneller went dan aan jou en zich eraan optrekt. De honden is natuurlijk iets anders... maar die zijn toch ook heel rustig?
Ik zou er zeker niet mee gaan leuren, laat hem zelf maar beslissen wanneer hij tevoorschijn komt. Zo weet hij dat hij veilig is, met rust gelaten wordt als hij dat wel, en niet moet weglopen.
In de topics van angstige katten staan tips waarmee je hem wat losser kan krijgen en wat je zeker niet mag doen om zijn angst te laten afnemen. Valeriaan kan echt wonderen doen, ook voor Katie. Ik doe het op een zakdoek en laat die dan slingeren, daar rollen ze zich graag in en knuffelen ermee.

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)