Het probleem dit bericht van Dafpoetser daarom begon ik er over.Dafpoetser schreef:mijn Tommie met een oogklont is mooier dan welke raskat dan ook!
Ik irriteer me dood aan zulke berichten en er stond er nog 1. Mijn katten zijn van een ras en mijn katten hebben papieren maar heel eerlijk dat boeit me niet de gezondheid staat voorop.
Op de 1 of andere manier heb ik gewoon het idee dat sommige mensen erg antie raskat zijn en dat schoot me verkeerd. Dat hij dat vind moet hij weten maar waarom raskat waarom niet gewoon kat dan had ik de lol er van in gezien.
Een kat is een kat.....en dacht dat we allemaal lief hebber zijn maar bij bepaalde mensen zit er duidelijk een verschil in.
Sommige mensen kloppen zich maar graag op hun borst dat ze een kat gered hebben en dan laag doen naar mensen met een raskat en dat vind ik erg jammer.
Het was vorige keer al de rede dat ik er geen zin meer in had maar na bovenstaande bericht heb ik helemaal zo iets van pffffff
Dat een asiel uitpuilt lig aan de wet die het toestaat dat elke halve zool een dier mag hebben. Al ben ik door een hele andere rede aan mijn Sting gekomen dan bewust op zoek gaan....Gallardo was bewust.
castratenkoor dan heb je mazzel ik heb genoeg andere verhalen gelezen maar een kruising maakt het voor mijn niet minder kat. En misschien lig het er aan wie en hoe en wat maar MC kruising via MP lees je alleen maar ellende van.
Ik kan heel blij zijn voor iemand die een halve MC heeft zo lang het dier gezond is. Ik word gewoon moe van die vakjes.
Ik zat een heel verhaal te maken maar vind het de moeite niet en gezien ik zelf beheerder ben weet ik dat ik off topic ga dus hou me snavel.