De echo is gedaan en er is het volgende uitgekomen: hart is goed, geen afwijkingen te zien. Nieren: afwijkend nierbekken, kan duiden op een onsteking of een ontsteking die is geweest en de bron van alle ellende is (het nierfalen) Ook was er een vlekje te zien op de milt, Dit kan een tumor zijn, of een andere goedaardige afwijking. Hier is een biopt van genomen, en dit wordt onderzocht. Wslk is hier vrijdag de uitslag van binnen. Ook is er urine op kweek gezet om te kijken of het om een onsteking gaat bij de nierbekken. uitslag daarvan volgt volgende week. Aan de bijnieren waren geen afwijkingen te zien, terwijl we dit toch wel dachten. Kan dus stoppen met de spironolacton, en gelukkig maar want volgens mij is dat echt troep!
De nierwaardes van gister waren niet goed doorgegeven: was niet 176 maar 197 met referentiewaarde van 175, in ieder geval verbeterd dus. Fosfor was goed, kalium gestegen!!!!! naar 3, ipv 2.3 vorige keer!!!! Dus dat is allemaal positief.
Nu is het afwachten wat er uit die biopt komt. Afhankelijk daarvan weten we dan zeker of het alleen om nierfalen gaat met als complicatie kalium tekort, of dat er dus een afwijking aan de milt is die evt. als het kan behandeld moet worden.
Vrijdag de uitslag daarvan, wordt weer een paar dagen zweten dus... Bedankt voor jullie duimen weer, en ik ga me nu storten in info over afwijkingen aan de milt
@Annet: ik zou persoonlijk wel doorgaan met dwangvoederen en geen risisco nemen... sterkte met Noa!!
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.