Tuigje
- pearlsofpassion
- Tijger
Re: Tuigje
Je kan beter eens rondkijken. via de zoekfunctie kan je topic over dit onderwerp vinden. 

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Rechts boven in zit een zoekfunctie.
Misschien kun je je daar eerst even inlezen.
Als je daarna nog vragen hebt, kan je die uiteraard nog stellen, evt in een van de vele topics over tuigjes
Misschien kun je je daar eerst even inlezen.
Als je daarna nog vragen hebt, kan je die uiteraard nog stellen, evt in een van de vele topics over tuigjes

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
*Pluis '03-'14
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Tuigje het beste binnen spelenderwijs aan laten wennen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik heb inmiddels de zoekfunctie geraadpleegt en wordt er veel wijzer van. Bedankt voor de tip
Graag gedaan
En als je nog vragen hebt dan lezen we die wel 

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
*Pluis '03-'14
Purrz:
*Pluis '03-'14
Gorky weet het al precies!
Ze hoort het gespje van het tuigje... komt naar me toe, gaat klaar zitten, en popelt om het tuigje om te hebben. Inderdaad eerst lekker laten wennen (wel waar je bij bent!! want ze zullen eens ergens achter blijven haken)
Ze hoort het gespje van het tuigje... komt naar me toe, gaat klaar zitten, en popelt om het tuigje om te hebben. Inderdaad eerst lekker laten wennen (wel waar je bij bent!! want ze zullen eens ergens achter blijven haken)
- metalmeisje
- Huiskat
Aangezien een eigen topic niet mag schop ik deze maar even omhoog: hoe lang deden jullie erover om je kat te laten wennen aan een tuigje? We doen het al spelenderwijs, voorzichtig, niet te lang nog, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. En ja, ik ken de zoekfunctie, die pluis ik ook al uit. 

ik heb ook zitten denken aan een tuigje, maar twijfel wat.
nu weten ze niet wat buiten is, dus is het ook niet interessant. ben wat bang dat als ze het eenmaal kennen, ze steeds naar buiten willen en dat kan echt niet bij ons, veel te gevaarlijk. en dan is het weer zielig.
nu weten ze niet wat buiten is, dus is het ook niet interessant. ben wat bang dat als ze het eenmaal kennen, ze steeds naar buiten willen en dat kan echt niet bij ons, veel te gevaarlijk. en dan is het weer zielig.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie