Ik vraag jullie opinie in een voor mij zeer moeilijke kwestie (alhoewel ik me de antwoorden al een beetje kan voorstellen, heb ik het nodig dit concreet te horen)
Een van mijn katten, Ozzy, komt uit een nest van de buren (Saskia). Andere buren hebben zijn zusje Mink. Het is een beetje vreemd gezin zeg maar. Mink is dan ook een erg onstabiel katje geworden, mensenshuw en altijd op straat. Dat gezin heeft er verleden jaar een hondje bij genomen en sindsdien is Mink op de achtergrond. Het zit mijn man en mij gigantisch dwars dat ze zo nonchalant met haar zijn. De moeder heeft mij al tot 3 keer toe gezegd dat ze de kat storend vind, te druk, ze eet te veel en ik mag haar zo hebben als ik wil

Wat zouden jullie doen? Tegen welke koude kan een kat uiteindelijk? (ze heeft een redelijk dikke vacht) Die van mij mogen vandaag niet de straat op en morgen ook niet. Een beetje sneeuw is geen probleem, maar die vrieskou wel. Ik ben bang dat Minkje uiteindelijk doodvriest. Geef me jullie gedachten alsjeblieft. Misschien kan ik er wat mee. Mijn man krijgt al moordneigingen als hij aan de buren denkt en ik begin ook al. Ik wil dit zo vreedzaam mogelijk oplossen .... maar hoe? Ze blijven eigenaar natuurlijk .... zucht. Sommige mensen zouden geen dieren mogen hebben.
Excuus voor de leesmarathon en alvast heel erg bedankt voor het brainstormen.
Grtz
Cis