En ja, ik weet dat dat door de Prednison komt, maar ik ben wel blij dat het helpt.
Ze eet de oren van mijn hoofd, aangezien ze ook nog eens te zwaar is, moet ik nu weer goed gaan opletten, en afgepast eten geven.
Alleen, wat nu op de langere termijn ? Ik wil geen prednison blijven geven.
Ben van het weekend veel aan het mailen geweest met een homeopathische DA, haar adres had ik van een collega gekregen die goede ervaringen met haar heeft (hij heeft een Cattery)
Ze denkt dat ze wel iets voor Misty kan doen. Heb een uitgebreide beschrijving gegeven van alle ondernomen acties.
De prednison werkt 3 maanden, maar na 6 weken begint de werking al wat af te nemen.
Het zou handig zijn om met homeopatische middelen te beginnen 2 weken voordat de werking af gaat nemen.
16 november moet ik terug naar eigen DA voor controle. Heel benieuwd, want mocht de prednison niet zou werken, dan zou ze weer geopereerd moeten worden (restant gebit trekken) maar nu werkt het wel, dus benieuwd wat hij voorstelt.
Wil dus geen nieuwe prednison injectie, en zal hem ook vertellen dat ik naar de homeopaat ga.
Daar heb ik op 24-11 een afspraak, dan zijn er 4 weken van de prednison injectie voorbij.
Heel benieuwd.... vestig er niet al mijn hoop op, maar wellicht kan ik met homeopathie haar weerstand op peil houden, zodat de ontstekingen wegblijven.
Feit is natuurijk wel dat er FORL in haar resterende tanden/kiezen zit, dus denk dat ze er uiteindelijk toch aan moet geloven.
Maar dat is geen garantie om ontstekingen te voorkomen.
Hoewel ik nu al zoveel geld heb uitgegeven, dat dit er ook nog wel bij kan, vind ik het ook wel een fijn idee dat ze niet zo duur is. Consult EUR 20,=, bij mijn eigen DA is het EUR 36,=
Wat een verschil he

En ze is ook gewoon gediplomeerd regulier DA.
Ben benieuwd allemaal !