Ik vind het wel goed bedacht eigenlijk, een bak buiten
Maar heb je niet ergens een afdakje waar je de bak onder kan zetten? En dan zou ik toch een bak met een klep doen en dan het deurtje eruit halen. Dan komt er niet zo snel regen in de kattenbak.
Meedenken.....ik denk niet dat ik op die manier wil denken. Mijn katten hebben een veilige kattenren en de bakken staan gewoon binnen, hoge open bakken zonder deksel. Kwestie van bereid zijn dei meermalen per dag schoon te houden.
Heb ik graag voor mijn katten over.
Wat een geweldig idee Cari Wij hebben gelukkig een prieeltje in de tuin waar de kattenbakken onderstaan maar anders had ik voor deze bakken gekozen!
Ik las ook dat het ideaal is voorals je je hond uit de kattenbak wilt houden
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
[quote="Gabriella van Dijk"]Als ik heb gedacht aan voeden en en drinken toedoen, aan kammen/borstelen, aan ontvlooien, aan ontwormen, aan inenten, oog ogen en neus schoonmaken, aan nagels knippen en aan een jaarlijkse controle bij de dierenarts, ben ik dan nou nog wat vergeten?
Hoi ik zit zelf te denken over de oren. Hoe houd ik die schoon? Ik heb een kat met roze oortjes ik kan nu al zien dat ze smerig zijn. Maaar ik heb ik ook een kat met zwarte oortjes, heeft iemand anders een idee?
In ieder geval nooit met een wattenstaafje gaan zitten wroeten.
Er bestaan ik speciale druppels voor de oortjes. Weet je zeker dat het geen oormijt is?
Als dat is uitgesloten kan je voor die druppels gaan, maar een beetje oorsmeer hoort erbij.
Niet teveel gaan rommelen.
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*