Pjotr heeft opeens een soort van schaafwond
Re: Pjotr heeft opeens een soort van schaafwond
Ja, joh. Maar ze heeft wel een kontje toch?
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Dat is te hopen van wel

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Ik had weer maar half gelezen, en niet in de gaten dat pjotr het wondje aan zijn oortje had. Gelukkig is het nu wel weer goed.
Rompertje met 3 pootjes kan toch wel? Je maakt het maar voorbij 1 achterpootje vast, want de andere kant moet je los laten hangen, anders piest en poept hij in het rompertje.
ik klapte dat loshangende gedeelte naar binnen toe, zodat het niet in de weg hangt.
Rompertje met 3 pootjes kan toch wel? Je maakt het maar voorbij 1 achterpootje vast, want de andere kant moet je los laten hangen, anders piest en poept hij in het rompertje.
ik klapte dat loshangende gedeelte naar binnen toe, zodat het niet in de weg hangt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ja ik ga het ook zo proberen, en dan maar hopen dat het blijft zitten! en ze niet bij wond op haar buik kan komen als ze geholpen is 

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Ik ga het ook maar eens proberen met Saar over een maand of twee als zij gecasteerd is.
Rete handig zo'n forum
Rete handig zo'n forum

Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)