Het was niet leuk gisteren avond.
Hij kon écht niet poepen.
De bak op....persen als een bezetene....geen resultaat....er maar weer af.....even vloerschuiven.....steeds aan zijn achterste likken.....maar weer op de bak....eraf.....erop......eraf.....erop....
Heb een bak op mijn kamer weer gezet, en een bakje brokken en water...en Speedy uiteraard

en de deur dicht.
Weer zelfde ritueel....erop - eraf - erop - eraf.....
Uiteindelijk 1 drolletje!
Ik ben op den duur in slaap gevallen, maar hij heeft vannacht dus in totaal re-de-lijk gepoept. Niet super.
Nou vraag ik me af, zou dat komen omdat ik vanaf het weekend de laxatract om de dag ben gaan geven? Het is bijna op, en wilde vandaag overleggen of ik ermee door moest gaan. En om niet zonder te komen zitten was ik om de dag gaan geven.
Net even overlegd met de DA. Toch weer dagelijks de laxatract geven. Ze (de ass.) denkt dat het toch komt doordat het nu ineens om de dag gegeven werd.
Gevraagd of hetniet kwaad kon als hij zo lang laxatract kreeg, maar dat zou niet het geval zijn.
Dus dalijk een nieuwe fles halen.
Gevraagd voor Muka (die heeft kleine, dunne droge drolletjes), haar moet ik ook dagelijks laxatract geven om te kijken of dat werkt. Alleen.., dat deed ik al
Nou goed, nog even aankijken dan maar...
Wie weet een goede anti haarbal pasta??
Er zijn er genoeg,...maar welke is goed?