Vorige week woensdag ben ik 's avonds met spoed naar de DA geweest met Mystic, hij had een verstopte blaas door blaasgruis! Het was kantje boord, maar gelukkig heeft de da hem kunnen katheteriseren.
Mystic mocht donderdagochtend met me mee naar huis, hij had de katheter nog in en een kraag om. Hij kreeg Hills s/d (natvoer) mee en hij mocht niets anders hebben dan dat, omdat hills s/d de urine verzuurt en zo de laatste gruis eruit haalt.
Donderdag heeft Mystic maar weinig gegeten van het voer, maar toch zeker de helft.
Vrijdag idem. Zaterdag en Zondag at ie de ene keer amper de helft, een andere keer amper een kwart. Ik dacht dat het door de kraag kwam.
Echter is gisteren de katheter eruit gehaald en de kraag mocht ook af. Maar bij thuiskomst bliefde meneer het eten al helemaal niet! Hij heeft er wat aan gelikt, misschien 1 of 2 hapjes genomen, maar meer ook niet. Ik heb 2 soorten pilletjes meegekregen van de DA die ik door zijn voer vergruis, maar hij eet het niet en dus krijgt hij de medicijnen ook niet binnen.
Ik ben gisteren om 17:15 nog teruggegaan naar de da met Mystic, omdat hij zoveel plasdrang had maar er niets kwam. Gelukkig bleek dat loos alarm.
Ik heb Mystic van 18:00 tot ongeveer 23:00 in de kattenkamer gelaten met zijn bakje natvoer en water. Ik dacht, dan eet is vast wel iéts !
Maar nee hoor, ik kom thuis en meneer heeft het eten zelfs niet aangeraakt!

Ook vandaag niets naar binnen gekregen bij hem! Ik kom zojuist terug van werk en ik ben het zat, hij moet toch wat eten? De da heeft me gezegd hem niets anders te geven, maar ik heb hem toch een klein kuipje Sheba gegeven. Hij moet toch eten.
Ik heb hier zijn medicijnen door vergruisd en goed gemengd met het voer..
Ik denk dat hij er 2 hapjes van heeft genomen

Dus ja, ik weet het even niet meer! Ik ga komend weekend 2 a 3 dagen weg en mijn moeder let dan op hem, maar ze heeft verder weinig verstand van katten en is simpelweg ook niet echt een kattenmens

Heeft iemand hier ervaring mee? Tips? Hij mag dus eigenlijk geen ander voer dan het hills s/d, maar dus zelfs de Sheba lust hij niet, terwijl hij normaal dól is op natvoer.
help?!