Ik ben Esther en ik ben 15 jaar. We hebben 2 katten. ( 1 van 10 jaar en de andere van 1 jaar).
Verder hebben we een hond, en heb ik een aquarium. Dat was het zo'n beetje

We hadden eerst 2 katten: mickey en moortje. Mickey is weggelopen 2 jaar terug en omdat de winter zo koud was, denken we dat ze dood is. Daarom kochten we een kitten. Natuurlijk accepteerde moortje niet dat simba in huis kwam. Moortje wilde eerst steeds naar buiten en omdat we gehoord hadden dat het niet goed is om ze samen in een ruimte te zetten, lieten we haar gaan. Maar ze kwam helemaal niet meer naar binnen en omdat we dat zielig vonden, mocht ze op mijn kamer. Dat ging een tijdje goed. Toen bleek dat ik allergies was voor katten, moest moortje van mijn kamer. Ze werd verhuisd naar zolder. De eerste nacht krabte ze steeds aan mijn deur en mauwde ze erbij. Ze is nu al 2 dagen niet meer naar binnen gekomen. Ik heb haar gisterenavond nog wel buiten gezien. Omdat ik nu medicijnen heb, mag moortje weer naar mijn kamer, maar nu kan ik haar dus niet meer vinden. Ik heb overal gezocht waar ze is, en hoop dat ze nu zelf maar naar huis komt.
Mijn vraag is: is er nog een manier dat het goed kan komen tussen moortje en kleine simba? K'heb wel eens gehoord dat met een of ander middel, ze allebij suf worden en dat als ze bijkomen (bij elkaar in een ruimte) dat het dan beter gaat. Kunnen we dat nu nog proberen of is dat al te laat?
Sorry dat ik mijn verhaal zo lang heb gemaakt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, Esther