Onze poes is voor twee weken geleden thuisgekomen met een gebroken voorpoot. Deze is meteen gezet met een pin en plaatje.
De DA heeft ons aanbevolen de poes in een bench te houden, maar ze mocht er naar een week al af en toe uit om wat rond te lopen (niet springen ed!). Nu ik jullie verhalen hier zo lees, ben ik bang dat dat veel te vroeg is???!!!
Ze heeft na de operatie ongeveer een week een dikke poot gehad (wondvocht), maar met een verbandje en masseren is dat inmiddels verholpen. Maar nu loopt ze als ze wat rondloopt mank. Ze gebruikt het gebroken pootje wel, maar zakt er nog een beetje doorheen. Herkennen jullie dit? Ik ben namelijk bang dat het niet goed is, vooral omdat ze zo snel na de operatie alweer rond mocht lopen

Over een week of twee moet ze terug voor fysiotherapie. Wat denken jullie, is het verstandig om voor die tijd al contact op te nemen met de DA ivm dat hinken? Ik wil niet constant aan de telefoon hangen en overkomen als een overbezord baasje (wat ik nu al wel vaak gedaan heb), maar ik vertrouw het niet helemaal.
Dus daarom hoop ik dat jullie - als ervaringsdeskundigen - mij een beetje op weg kunnen helpen. Alvast bedankt!