Alleen Az heeft nogal wat last van haar luchtwegen geloof ik. nouja, ik weet dus niet zeker of ze er last van heeft.Ze speelt, eet, huppelt heel vrolijk door het huis

Ik dacht eerst dat het gewoon een heel tevreden knorrende poes is, maar nu begin in te twijfelen. Wanneer ze ligt te slapen hoor je haar snurken, maar ook wanneer ze rondloopt kan je soms haar ademhaling horen. Echt niezen doet ze maar heel soms, misschien 1 a 2 keer per dag. (ik dacht dat het misschien door stof of allergie zou komen, maar weet het nu niet meer zo zeker).
Ik wist niet precies wat niesziekte was (had me er ook niet over ingelezen omdat ze allebei ingeënt zijn), maar lees er nu wat meer over. lees ook dat inenting geen 100% zekerheid geeft. Beide poezen hebben last van vuiltjes/tranen bij de ogen. Al is dat bij Az veel meer dan bij Dikke. Bij Az haal ik het bijna elke dag weg, het heeft een soort donkerbruine kleur. Dikke heeft het wat minder, al heeft ze ook bijna elke dag wel een klein beetje van dat pus bij haar oog. Dikke knort/snort/niest helemaal niet. Az heeft het al vanaf het begin dat ik haar gekregen heb (ze heeft het bij haar vorige baasjes niet gedaan zeggen ze) en Dikke vertoont niets...
Moet ik met haar (of beide) naar de dierenarts? wat denken jullie?