Speelgoed voor de kat

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Speelgoed voor de kat

Bericht door lisa21 »

ik heb al heel wat speelgoed voor mijn katjes, toch mijn katertje wil met niets spelen.
Nu heb ik op de site van zooplus wat rondgekeken, en mijn oog is gevallen op speelgoed met kattenkruid,hebben jullie daar ervaring mee?
Angel_Kitten

Re: speelgoed voor de kat

Bericht door Angel_Kitten »

Mijn Angel is zot van speeltjes met kattenkruid
een echte aanrader ^^

Heb er dit weekend nog enkele bijbesteld ^^

groetjes
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Dafpoetser »

Tommie bij het kattenkruid:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol:
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door sandy »

Die is niet meer te redden :lol: :lol:

Hier worden ze ook helemaal haai van kattekruid, word natgesopt, zwaar mee gekroeld en dat waar het inzit heeft geen lang leven :lol:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Admin »

Tommie has left the building :-)

Bij ons hebben ze dat catnipkussentje al helemaal bedekt onder het speeksel, zodat het niet meer aantrekkelijk is ;-) Verder hebben we zo'n flesje Catty Home dat je op krabpalen en speelgoed kunt druppelen. Daar kunnen ze uren mee zoet zijn, al zou Storm het liefst het flesje direct aan zijn bek te zetten om het in 1 lurk leeg te drinken :-) Maar catnip e.d. lijkt eigenlijk pas te werken bij een volwassen kat. Kittens moeten er vaak niks van hebben.

Ook had ik een potje valeriaancapsules (voor mezelf om te kunnen slapen) van het Kruidvat. Als ik het open potje onder de neus van onze katten duw, worden ze echt helemaal raar, bijna gevaarlijk :shock: :lol:

Verder wil eentje nog wel eens 's nachts de bank wel eens als krabpaal gebruiken, daarvoor hebben we een spuitbusje Keep Off, dat ik vóór het slapengaan op de bank spray. Daar komen ze dan niet in de buurt (werkt ook goed als je visite te lang blijft zitten :lol: ).

Afbeelding Afbeelding
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Adriana »

:lol: :lol: :lol:
tranen over mijn wangen bij voorgaande berichten, mijn dag is weer helemaal goed! :nothanx: thnks :kissykissy:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Dafpoetser »

Gek genoeg vindt Tommie het schaduwenspel ook nog steeds heel erg leuk!

(kost niks)

Owh, het is zo'n heerlijk menneke!!! :verliefd:
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Angel_Kitten

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Angel_Kitten »

Admin schreef: Ook had ik een potje valeriaancapsules (voor mezelf om te kunnen slapen) van het Kruidvat. Als ik het open potje onder de neus van onze katten duw, worden ze echt helemaal raar, bijna gevaarlijk :shock: :lol:
Heb die kapsules ook,
en Angel wordt daar ook raar van :p
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Kattenbella »

:lol: die Tommy, wat een heerlijke bek 8-)

Roland, bedankt voor je tips, ik ga straks gelijk kijken. heb een speeltje van cat it gekregen van mijn collega's, maar ze snappen het niet. Even dat spul op dat balletje doen en kijken wat er gebeurd ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
pat en dais
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jun 2010 18:16
Locatie: Middelburg

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door pat en dais »

Of een laserlampje op de muur en de grond laten bewegen, uuuuuren zijn ze er zoet mee... en de dragonflie levert hier veel opzien van de buren op: dan springen ze tot mijn hoofd (ik ben 1.60) en moet je regelmatig bukken omdat er weer een met zijn ongecontroleerde gejump richting je gezicht komt :lol: . (vandaar dat we het in de tuin doen en de buren het dus kunnen zien: binnen zou het helemaal mis gaan...)
JC Anja

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door JC Anja »

Heb toevallig een kattenkruid kussentje bij Zooplus besteld en een uitloopmatje en kattenbakkorrels. Zal mij dus benieuwen hoe ze op dat kussentje reageert.

Haar favoriet is nu,de beessies van Albert Hein en een lege keukenrolhouder.Ook grof inpakpier in een prop,is ze gek van,vooral van het geluid denk ik.Dus je ziet,het hoeft niet eens duur te zijn.Veel plezier gewenst.Groetjes,Anja


Afbeelding
Jarnoootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:52
Locatie: Hengelo

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Jarnoootje »

de beesies van de AH doen het bij onze Otara ook prima, er zijn er al een aantal gesneuveld ... gelukkig hadden we van het weekend verjaardag en dus een heleboel beesies op voorraad :)

Verder vermaakt Otara zich met alles wat los en vast zit :)
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door ayla »

hier doen de beesies het ook super. vooral de oranje moeten het ontzien!
verder vinden mijn katten de speelrail helemaal het einde! http://www.zooplus.nl/shop/katten/speel ... ils/135818

de roze muisjes van whiskas valt hier ook goed in de smaak, net als alles wat met catnip is gevuld.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
JC Anja

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door JC Anja »

Het kussentje met kattenkruid,is ze echt het eerste half uur heerlijk mee bezig geweest.Was helemaal nat gekwijld.

Nu kijkt ze er weer wat minder naar om.Moet je hem dan even weg leggen,of gewoon laten leggen op haar krabpaal???
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Speelgoed voor de kat

Bericht door Ilone »

Met zo'n kussentje kan je wel even doen.
Uiteindleijk moet het wel vervangen worden (geur weg, natgesopt, gesneuveld) maar dat zou niet binnen een half uur moeten zijn ;)
Mijn katten pakken het nog regelmatig uit zichzelf. Ik heb het bij elkaar liggen op een mat dus ze kunnen er altijd bij.
Laatste tijd weer wat minder dus volgens mij wordt het hier tijd om te vervangen ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie