Dus ik hoop dat ik hier voor die tijd misschien al het een en ander duidelijk kan krijgen.
Ik merkte gistermiddag ineens op dat mijn kat spontaan dik was geworden, de dag daarvoor had hij nog een mooi postuur. Mn kat is erg veel buiten, overal waar hij heen wilt. Dus hij komt zeker in aanraking met andere katten. Ook neemt hij erg veel cadeautjes voor me mee zoals vogeltjes, muisjes, kikkers etc. maar ook grote ratten, duiven mollen (zelfs een fazant

Maargoed, sinds gister is hij dus heel anders, zijn buik is erg dik en hij komt heel duf over. Hij rent niet meer en zn oogjes knijpt hij de hele tijd dicht. Hij wil alleen maar buiten zijn en ligt daar elke keer tussen de bosjes op de grond als ik even kijk hoe het met m is.
Ook zijn eetlust is totaal weg, zijn eigen brokvoer en natvoer (waar hij dol op is) laat hij staan. Zelfs kaas waar hij altijd om smeekt interesseert hem gewoon niet momenteel.
Alles op een rijtje: sinds gister is de kat erg dik, erg duf en heeft geen eetlust.
iemand die misschien enig idee heeft wat er kan zijn? lintworm? tumor? maar bij die dingen las ik dat ze juist meer aten... nou goed, hopelijk is er iemand hier...