Kittens met 2 of alleen

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

foto's zal ik zeker plaatsen :grin:
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Hey Lisa,
Heb net even alles zitten lezen en ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig hoe het ondertussen af is gelopen! Is je huisgenoot al weg? En heb je het meisje of jongetje gekozen? Hoe heten ze trouwens? Mss heb ik daar wel overheen gelezen.

En ook ik zou graag foto's zien ^^

Groetjes!
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

ze is nog steeds niet weg,weet ook niet wanneer ze nu uiteindelijk gaat verhuizen.Heb dan ook nog niet gekozen,is ook verschrikkelijk moeilijk.
aangezien is een fan ben van disney en de leeuwekoning mijn favoriete film is heb ik de poesjes daar ook naar genoemd.
Kiara en kovu van de leeuwenkoning 2 :)
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Ik kan me indenken dat het kiezen verschrikkelijk moeilijk is! Ik zou degene kiezen die het aanhankelijkste is, maar goed dat zijn ze waarschijnlijk allebei. En al is dat niet zo is de keuze nog heel erg moeilijk lijkt me.
Erg leuke namen trouwens:D En hou me op de hoogte, ben benieuwd;)
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

ze hebben zo hun dagen soms is kiara meer aanhankelijk dan kovu en andere dagen weer omgekeerd.
het is echt zo moeilijk. ben ook bang dat als ze uit elkaar gaan hun gedrag gaat veranderen ofzo
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Hmm... Niet dat ik er zoveel van weet hoor, maar het lijkt me dat ze elkaar vooral gaan missen. Misschien dat hun gedrag dan even verandert, maar het scheelt dat ze jou al kennen en zijn/haar leefomgeving. Wsl dat ze elkaar gaan zoeken... Lijkt me wel sneu om te zien! Echt rot van je huisgenoot (heel zacht uitgedrukt ;-)) dat ze zo moelijk doet! Zeker aangezien het haar niet uitmaakt welke ze krijgt. Is ze er überhaupt wel aan gehecht vraag ik me dan af. Maar goed, ik ken d'r verder niet, dus wie ben ik om te oordelen ;-)
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

aan gehecht? nee zeker niet?
Ik ben degene die altijd de kattenbak leegmaakt, en die het eten koopt.
eigenlijk doe ik alles voor de katjes en zij helemaal niets :twisted:
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Ehm, een vraagje=P... Heeft zij er voor betaald? Zo ja, geef haar gewoon geld! En zo nee, dan heeft ze er toch helemaal geen recht op? Ik zou ook kijken of ik haar nog als vriendin wil hebben. Zo nee, dan zou ik gewoon onverwacht meenemen en de deur niet meer open doen voor d'r ofzo. Of als ze verhuisd "toevallig" met de katjes naar de dierenarts zijn totdat ze de sleutel heeft ingeleverd=P :lol:

Groetjes!
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

we hebben de katjes gratis gekregen.
en ik denk als ik ze zomaar meeneem, ik nog meer last van haar ga krijgen.
gelukkig is ze nooit een echte vriendin geweest van me,dus als ze eindelijk weg is hoef ik ze in principe niet meer te zien.
Maar dat betekent dan ook dat ik 1 van de katjes ook niet meer ga zien.
het is echt een rot mens
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Jemig, wat een ellendige situatie! Ik snap dat soort mensen echt niet hoor, zeker aangezien ze er overduidelijk niks om geeft. Het gaat haar (als ik het goed kan inschatten) alleen maar om het principe: 'we hebben ze allebei genomen, dus ik heb recht op één kitten' en daar wil ze overduidelijk niet vanaf stappen. Zwak van dr als je het mij vraagt.
Ik zou ze "ontvoeren" :lol: Maja, ik ben echt slecht hoor :twisted: vs :eangel:
Mss anders gewoon even kijken hoe het met jouw kitten straks alleen gaat en hoe je dat bevalt. Anders mss eentje erbij nemen?
Dat kiezen wordt super moeilijk. Maar heb je stiekem echt geen voorkeur? Ik zeg ook altijd bij belangrijke dingen dat ik geen voorkeur heb, maar dan wil iemand gaan tossen ofzo (heerlijk van die mensen die denken dat daar alles mee wordt opgelost :lol: ) en dan wordt het toch duidelijk!=P

Groetjes!
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

ik vind het moeilijk om er eentje te kiezen omdat ik dan schuldgevoelens heb tegen over het katje dat ik achter laat. zeker omdat ik het gevoel heb dat ik het aan zijn lot overlaat,gaat zij er wel goed voor zorgen.
s'avonds in de zetel komen ze ook alleen maar naar mij en niet naar haar
Gebruikersavatar
echelon
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 mei 2010 14:51
Locatie: Tilburg

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door echelon »

Hey Lisa!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de kittens? We zijn immers al een maandje verder en ik ben errug nieuwsgierig!!

Groetjes,

Evelien
Vanaf 14-05-2010 trotse eigenaar van ons Heilig Birmaan-katertje Noah en vanaf 16-07-2010 van ons Heilig Birmaan-poesje Lily!
Gebruikersavatar
Viper
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 jun 2010 13:47
Contacteer:

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door Viper »

En is je huisgenootje al vertrokken(met of zonder kitten)? Hoop voor je dat je ze allebei kunt houden ;-).
Eén enkele kat in huis maakt het thuiskomen tot thuis zijn.
Met Vito & Viper is het dus altijd een feest :)
lisa21
Huiskat
Huiskat
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2010 14:42

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door lisa21 »

Juist te horen gekregen dat mijn huisgenoot nu dan toch gaat verhuizen vandaag, zo opeens, heb nog niet eens deftig "afscheid" kunnen nemen van "haar"katje.
Nu ben ik vooral bang op de reactie van de katjes.
Heb al verhalen gehoord dat katten soms kilometers kunnen afleggen om terug bij hun oude huis te komen.
Nu gaat ze 100 km van hier wonen.
Marita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 aug 2010 14:04

Re: Kittens met 2 of alleen

Bericht door Marita »

Hey Lisa,

Welke heb jij nu? Kiara of Kovu? En hoe gaat het zonder de andere de eerste dag?
Jammer dat je huisgenote echt kiest voor zichzelf en niet voor het bestwil van de kittens...
Hopelijk redden jij en jouw kitten zich met zijn 2tjes
Succes ermee!

Enne jij bent in elk geval een heel lief vrouwtje voor je kitten...

Liefs,
Marita
Plaats reactie