Ongebruikte speeltjes/mandjes

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door helskinky »

Ik heb voor Mio al wat balletjes ,muizen,enz gekocht maar het leukste zijn de gewone zelfgerolde folieballetjes, ook aan een sisal touw met een bamboestokje uit de tuin. Ik zag gisteren ook een kraakzak :shock: ,de naam zegt het al, een zak met kraakspul erin,met ijzeren draad erin zodat je de zak open kan zetten a 15 euries :icon_shifty: Ik thuis bedenken hoe ik het kon maken, een kussensloop is te zacht, nou vond ik een tas in de kast,krakelspul van de Ikea. Ik heb de handvatten eraf geknipt en een beetje lopen klooier ermee. Mio is vanavond als een gek met die zak bezig. gooi ik er een balletje in gaat ie om de zak heen lopen,rennen,op de zak zitten,springen enz :lol: Zo leuk om te zien,en hij krijgt dan zo'n donkere blik ,zoef de trap op, af, dikke staart,geweldig .
Als ie zo'n bui heeft dan geloof ik wel dat ie dan een klimpaal in zou stuiven ;-)
Gebruikersavatar
Dido
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 apr 2010 14:39

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Dido »

Mandjes zijn hier vaak gevuld, s'winters vaak de radiotormandjes die zijn dan helemaal in trek. Voor de rest, het wisselt enorm, soms is 1 speciale muis helemaal hot om er vervolgens nooit meer naar om te kijken. Ik heb ook werkelijk geen idee waar't blijft, ben zoveel muisjes, balletjes en noem maar op kwijt, niet normaal meer....
De ritseltunnel ligt inmiddels allang in de berging, zo hé, eng hoor zo'n ding :roll: hahaha, het zijn een lekker stel mutsen bij elkaar...
Groetjes Cleo, Ice, Roos, Cato en Boris
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Dafpoetser »

ik heb ook zo'n ritseltunnel, de enige die er aan ritselt ben ik, want meneer moet er niks van hebben (terwijl een plastic ritselzak met folders dan weer WEL leuk is)

Ook kan hij zich heerlijk vermaken met een stukje karton *??*

Het lekkerste ligt ie op ons bureau, en dan het liefst pal voor de monitor.
en dat terwijl we toch de mooiste spullen voor 'm hebben aangeschaft, zie hieronder.
Vooralsnog vond ie het wasadvieslabel van de kussentjes het leukste.
Afbeelding
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Adriana »

jahaaa, t zijn katten hè? die doen hun eigen zin en maken zelf wel uit wat ze een leuk speeltje vinden.....
wat een prachtig kattenhotel hierboven! hier ook een fervente muismatbewoner en dan graag met zijn voorpootjes op het toetsenbord, of dwars over mijn polsen, zodat ik niet weg kan.
grote groentezakken zijn geweldig! één kat erin en dan de andere porren!
de cat dancer van zooplus is hier favoriet en je kunt zelf koffiedrinken of tijdschrift doorbladeren, als ie maar beetje beweegt
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Dafpoetser »

hihihi, ik blijf erom lachen, katten maken inderdaad zelf uit waar ze mee willen spelen.

1 tip....ga nooit iets van IKEA in elkaar zetten als je kat in de buurt is, want ze slaan alle schroefjes, palletjes, moertjes, en benodigdheden door je huis, en je vindt ze NOOIT meer terug.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door jobey »

haha ikea en katten. nee inderdaad geen goede combi. Of ze laten alle schroefjes en moertjes verdwijnen of ze gaan halverwege de kast al uittesten.
Afbeelding

en zie daar het bewijs. Onze vorige poes jobey moest voordat we het af hadden altijd ff checken of het stevig genoeg was!
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Plaats reactie