Mijn kat flost!

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Annepoes
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2010 14:24

Mijn kat flost!

Bericht door Annepoes »

Ik heb op de vensterbank een cactus met scherpe grote 'nagels'. Mijn kat flost zijn tanden hieraan, vrijwel iedere dag! Het is jammer dat ik de skills niet heb om het te filmen, want het is echt een giller! maar ook heel nuttig natuurlijk!

groetjes
Anne
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Mijn kat flost!

Bericht door loek »

Oeh...doet hij zichzelf geen pijn daarmee?
Nu ik het onderwerp zo langs zie komen bedacht ik me ook iets. Mijn kater zie ik de laatste tijd zijn tanden schuren aan de krabpaal! Vroeg me nog af of dat normaal gedrag is (mijn andere kat heb ik het nog niet zien doen)
Iemand nog meer zo'n kat?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Annepoes
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2010 14:24

Re: Mijn kat flost!

Bericht door Annepoes »

Als het pijn deed, is ie een masochist! Ik heb nog nooit bloed gezien. Het is gewoon een superslimme en erg hygienische kat!

Misschien doen ze het in de natuur veel vaker, langs takken enzo. Ik zie hem nog niet met touw in de weer gaan!
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Mijn kat flost!

Bericht door Rowena »

Haha wat grappig :lol:.. Ik heb zoiets nog nooit bij mijn katten gezien.. maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!
Laatst gewijzigd door Rowena op 22 apr 2010 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Mijn kat flost!

Bericht door Umimeis »

Annepoes schreef:Als het pijn deed, is ie een masochist! Ik heb nog nooit bloed gezien. Het is gewoon een superslimme en erg hygienische kat!

Misschien doen ze het in de natuur veel vaker, langs takken enzo. Ik zie hem nog niet met touw in de weer gaan!
SM kat haha :lol:

Appart zeg, ik heb het mijn katten ook nog nooit zien doen. Misschien doen ze dat wel,maar dan buiten aan de takken.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Mijn kat flost!

Bericht door loek »

Vandaag bij de da geweest en eens gevraagd naar dat 'tanden schuren aan de krabpaal', dit doet Diesel namelijk de laatste tijd vrij regelmatig.
De da dacht dat het een vreemde gewoonte was omdat hij nooit buiten komt. Katten die nooit buiten kwamen kregen wel vaker vreemde gewoontes volgens hem.....mmmmm. Voelde me wel een beetje op mijn tenen getrapt moet ik eerlijk zeggen, alsof hij het doet omdat hij niet happy zou zijn ofzo? Maar misschien voelde ik me te veel aangesproken ;-)

Hij heeft zijn tanden nagekeken en die waren prima in orde.

Ondertussen nog iemand meer die een kat heeft die deze (of soortgelijke) gewoonte heeft?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Plaats reactie