Spooky is ineens bang voor me

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Spooky is ineens bang voor me

Bericht door Cari »

Het zou kunnen... Aan de andere kant: als je 1 kat niet leuk vindt, vind je 2 waarschijnlijk ook niet leuk :???: . Grote vraag is: vindt J katten niet leuk, of legt Spooky teveel beslag op hem, maar vindt hij haar eigenlijk wel leuk?
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Re: Spooky is ineens bang voor me

Bericht door Sunnetje »

Zoals ik het nu zie, zoals ik het heb meegemaakt, vind hij haar eigenlijk wel leuk, maar hij kan gewoon niet genoeg aandacht geven aan haar.

Als hij katten gewoon niet leuk vond, had ie allang weer op marktplaats gezet, zodra hij hoorde dat ze toch niet hierheen kon, denk ik zo.

Maar inderdaad, het risico is er wel en daarom heb ik hem ook heel duidelijk gezegd dat ie er eerst maar eens goed over na moet denken.

Lijkt het hem toch niet verstandig, dan gaan we samen op zoek naar een nieuw huisje.
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Spooky is ineens bang voor me

Bericht door Catfish »

Ik ga mee met Cari. Ik krijg er geen goed gevoel bij.
Als eentje al niet leuk is, waarom dan een tweede? Mij persoonlijk lijkt het geen strak plan. Je neemt geen tweede kat in huis om van de aandacht van de andere kat af te zijn. Sorry, maar dat vind ik niet verantwoord met dieren omgaan. Ik weet dat je het goed bedoelt en wilt helpen, maar denk hier goed over na...
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: Spooky is ineens bang voor me

Bericht door Dieneke »

Zou ik inderdaad ook niet doen, zou liever een goed warm nestje zoeken voor hem.... Er zijn genoeg mensen die graag een kat willen hebben, je moet echt voor je beesten gaan, anders moet je geen huisdieren nemen.
Plaats reactie