Kattenbak buiten zetten?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Kattenbak buiten zetten?

Bericht door puck0906 »

hoi hoi,

Ik heb 2 zusjes van nu 9 maanden en 1 kater van 10. Nou mogen de zusjes aankomende maand als het warmer is voor het eerst naar buiten en ik vroeg me even af hoe ik dat het beste kan aanpakken en daarbij hoe doen jullie het met plassen/poepen. Mijn kater komt namelijk altijd weer naar binnen en gaat dan naar boven om te plassen/poepen maar loopt daarna weer naar buiten dus ik dacht hij doet het niet bij de buren dus dat is mooi maar nu hoorde ik van mijn overbuurvrouw dat hij bij hun aan het graven was. Nou hoeft dat natuurlijk nog niet te betekenen dat hij daar dan piest/poept maar daardoor dacht ik misschien is het handig dat ik 1 bak buiten neer zet zodat ze als ze te lui zijn daar op kunnen. Nou zie ik zelf ook dat dat best een raar idee kan zijn. Wat vinden jullie? Moet ik me er niet te druk over maken of toch maar 1 bak buiten zetten?
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kattenbak buiten zetten?

Bericht door Cari »

Je kan het proberen, maar zorg wel dat er geen regen bij kan komen ;-) .
Het bij de buren plassen/poepen verschilt per kat, maar als je een kat hebt die dat 'leuk' vindt, help de kattenbak buiten daar denk ik niet tegen. Maar het is het proberen misschien wel waard...
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Kattenbak buiten zetten?

Bericht door puck0906 »

Hoi Cari,

Ja das waar. Ik zat te denken aan een bak in de schuur die ik steeds weer terug zet maar hoelanger ik erover denk hoe stommer het idee eigenlijk is. Als hij toch echt naar binnen komt zal hij het toch wel niet doen? Misschien wacht ik wel totdat iemand het echt ziet. Wij hebben zelf alleen maar tuin met tegels en heb het idee dat hij het wel heel interessant vindt in andere groene tuinen. Ben benieuwd hoe het met de 'kleintjes' gaat.....
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kattenbak buiten zetten?

Bericht door Camoth »

Je hebt ook speciale kattenbakken voor buiten, dat zijn deze:

Afbeelding

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... kap/135812

Hou er wel rekening mee dat de kans groot is dat andere buurtkatten de bak ook gaan gebruiken misschien he? ;)
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Kattenbak buiten zetten?

Bericht door puck0906 »

dat wist ik niet wat grappig! Handig gemaakt! Ja dat is waar dan moet ik hem echt opbergen.... Dank!
Plaats reactie