Vieze kat

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Vieze kat

Bericht door Biny »

Ik vind ze ook niet zo gauw vies, Ziva wil ons ook altijd helemaal aflikken, maar op een gegeven moment is dat wel genoeg. Grappig is dat ze dingen likt die zíj juist vies vind: Oksels, voeten, mijn oogleden als er make-up op zit, mijn wenkbrauwen als ik ze heb getekend.
Dus ja, wie is er vies? Hihi.
Ze komen ook wel eens op plekken waar dat niet zo schoon is zoals het aanrecht.. soms laten we het toe (maak het elke dag schoon) maar tijdens eten koken niet (dan komen ze juist maargoed)
Ben niet zo gauw vies van ze hoor.. 't zijn mijn schatjes en op de een of andere manier kan ik ze niet zo gauw echt vies vinden.. Er nam er ook een een keer een keutel mee buiten de bak, hoe weet ik niet maargoed, ik hoorde ze over de grond schrapen met hun pootjes echt heel hard alsof er iets aan de hand was en het daar héél vies was. Ik ging kijken: ja hoor een keuteltje. Het was alsofz e het zelf heel erg vonden en keken mij ook aan alsof ik boos zou worden (?). Nouja kon er om lachen, weggehaald met een papiertje en schoongemaakt.. toen pas vonden ze het goed. Dus eigenlijk zijn ze best schoon! Als er een keer iets ligt op de grond, een vlekje van drinken/ kruimels (die ze dan niet lusten want anders smikkelen ze 't op) dan gaan ze ook schrapen op de grond.. zo van: Hé vrouwtje, zou je niet eens moeten dweilen?! Gelukkig doe ik dat elke week!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Vieze kat

Bericht door Rowena »

Ik ben niet zo vies van ze. Yoshi likt helemaal niet, tot nu toe nog nooit gedaan. Het verbaasde me dan ook echt dat Luna me s'ochtends wakker likte. Was dat helemaal niet gewend. Ze kan het wel lekker overdrijven hoor, soms begint ze al om 05:00 uur s'ochtends :eeh: .. En niet alleen mijn gezicht, eerst is mijn vriend aan de beurt, en dan ik. Als het aan haar ligt, wordt alles schoon gelikt, van top tot teen. Zo ver laten we het niet komen. Ze vind ons blijkbaar nog al smerig :lol: ;-) ..
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Roosje
Lynx
Lynx
Berichten: 169
Lid geworden op: 30 okt 2009 11:43

Re: Vieze kat

Bericht door Roosje »

Baret likt altijd onze handen af als we met hem aan het knuffelen zijn. Ik vind het niet vies, vind het eigenlijk wel iets liefs hebben.
Sinds 28-10-2009 trotse eigenaar van Rosa en sinds 20-02-2010 trotse eigenaar van Baret, twee hele lieve zwervertje uit het asiel!
herman55
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jan 2009 22:17

Re: Vieze kat

Bericht door herman55 »

gelukkig heb ik niet zulke katten die mij een likje geven wel zitten ze op het aanrecht als ik er niet ben als ik ga koken doe ik eerst een doekje over het aanrecht vind dat wel prettiger verder is het toch normaal dat je haren vind
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Vieze kat

Bericht door Kattenbella »

Hier word ik regelmatig afgelebberd en op het aanrecht zijn ze ook te vinden. Ik maak deze schoon met handgel en gebruik plankjes om eten op te snijden.
Wat ik echt vies vind is geld. Iedereen heeft daaraan gezeten. Ik was mijn handen ook altijd als ik boodschappen heb gedaan of anders met geld in aanraking ben geweest.
Ach, iedereen heeft zijn tik ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie