Vieze kat

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Vieze kat

Bericht door Claudia007 »

Ik zie wel eens dat mensen schrijven dat vind ik vies.....bv

Kat op het aanrecht of een kat in bed.

Maar wat is daar vies aan.....

Mijn kat geeft me kusjes ook dat vinden sommige mensen vies.

En ik vraag me af waarom.

Ik ben benieuwd want ik moet er wel om lachten want een mens is nog veel viezer :roll:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Leonie89 »

het idee dat een kat eerst aan zijn anus likt en dan aan mijn wang vind ik een onprettige gedachte.. toch laat ik het toe, omdat ik van ze houdt..
(maar kijk eens op 18+ sites.. wat ze daar soms doen is nog veel smeriger..)
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Vieze kat

Bericht door Camoth »

Hoe weet jij dat van die 18+ site's Leonie? :D

Maar inderdaad. Ik vind het ook een beetje vies idee. Ik laat ze mij niet in mijn gezicht likken (ook vanwege de soms aanwezige tonijn-geuren).
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Claudia007 »

hmmm sommige mannen eten bullen en daarna zoenen ze hun vriendin brrrrr of andere krabben aan hun kont en wassen hun handen niet en geven je een hand en vervolgens eet je lekker je broodje op :edance:
Kan nog wel even door gaan haha

Tja ik denk er niet eens bij na....ik denk dat mijn handen viezer zijn dan Sting haar pootjes :lol:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Vieze kat

Bericht door Ilone »

Likken laat ik meestal ook niet toe. Hooguit wanneer ze 2 of 3 keer liefkozend je hand likken.
Alleen Speedy heeft nogal de neiging om je hele arm af te likken, en soms ook het gezicht. Dát hoeft dan van mij niet :-P O.a. vanwege het feit dat ze eerst hun eigen uitwerpselen soms weglikken, en daarna gezellig bij jou komen haha.

Maar aan de andere kant, katten zijn toch juist hele schone dieren? Hebben toch een hele schone tong?
Of was dat met honden? ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Leonie89 »

ooit een docu gezien over hygiëne waar poepresten gevonden werden op de bidons van een fitnesser.. daar wil je toch niet uit drinken!!
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: Vieze kat

Bericht door Lana »

Als je er over nadenkt is het best wel ranzig.. :roll:

Of een kind met een ijsje, waar de hond ook af en toe een hapje van mee snoept.. :esick: (gister op tv)
The good, the bad and the pussy!
Gebruikersavatar
]-marjolein-[
Poema
Poema
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:45
Locatie: Dieren

Re: Vieze kat

Bericht door ]-marjolein-[ »

Het idee dat katten eerst hun eigen poepresten weglikken en vervolgens een lik in je gezicht geven vind ik ook niet wat....maar toch maakt t mij niet zo veel uit...Dean 'neust' voornamelijk en af en toe krijg ik dan ook wel eens een lik. Maarja een hond die net op straat in allerlei andere poep en dingen heeft gesnuffeld, vervolgens tegen je opspringt en in je gezicht likt vind ik eigenlijk nog veel viezer, om het nog maar niet over mensen te hebben inderdaad...
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars

Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Nyncke »

Nou heb ik nog niet gehoord over een kat, hoeveel bacterien die in hun bek hebben.
Maar honden schijnen veel minder bacterien in hun bek te hebben als mensen ( in hun mond :esick: )

Maar eh, nou wil ik niet dat de katten me in mijn gezicht likken, die ruwe tongetjes over mijn perzikenhuidje dat voelt niet prettig.
Wel mocht mijn eerste kat, Dorus, mij likken. Die likte smorgens aan mijn oogleden als hij honger had en wilde dat ik opstond. ( Waag het niet om niet te luisteren..want na 1x zette hij s morgens eens zijn nagels in mijn voeten...helaas likte hij daarna nooit meer mijn oogleden maar sloeg...maar nu komen we op het onderwerp IQ )

Overigens mag een mens of een hond mij ook niet in mijn gezicht likken, vind dat niet prettig.

En verder, ik ben niet zo bang dat ik een enge ziekte van mijn dieren krijg.

Maar, is er een onderzoek gedaan naar de hoeveelheid bacterien in een kattenbekkie?
Gebruikersavatar
Claudia007
Poema
Poema
Berichten: 232
Lid geworden op: 26 sep 2009 00:56
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Claudia007 »

tja maar als een kat bv op het aanrecht zit vinden mensen dat ook vies.
Maar als je weet wat je zelf allemaal verlies aan haren en schilfers enzo :lol:
Groetjes Claudia,Scorpion Sting en Lamborghini Gallardo
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door Nyncke »

Als je een newfoundlander in huis hebt moet je niet bang zijn van wat haar of blub....
Iedereen die van zijn vuilfobie af wil komen, ik wil wel even op de koffie komen met Cadiz..

Tja, ik zie wel eens van die pijnlijk, nette mensen die huisdieren hebben, volgens mij is het geen doen...naast al je eigen schilfers en haren :lol:...daar wordt je toch horendol van....

Maar, ik snap wel dat je je katten niet op het aanrecht wil...maar dat komt omdat Binkie nog wel eens tegen spulletjes wilde sproeien. Dat vind ik wel erg vies! :shock:
Gebruikersavatar
Sann
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 dec 2009 22:05

Re: Vieze kat

Bericht door Sann »

Ik geef mijn katten altijd kusjes tussen de oogjes/voorhoofdje en bij hun snorhaartjes. Thor wil in de ochtend welleens likken aan mijn gezicht maar dat laat ik ook niet toe. 1 / 2 likjes op de kin vind ik okay, is gewoon liefde dus hij mag het wel uiten. Maar ik was mijn gezicht daarna wel even af :P
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Vieze kat

Bericht door daantje »

Haha, hier is het ook drama met haren! Vooral Bo kan er op het moment wat van, als ik wil kan ik iedere dag wel een Bo'tje breien ;-) .
Ik vind de haren van de katten op en in bed helemaal niet erg, ben zeker niet vies van ze.
Het enige wat ik echt niet wil is inderdaad het aanrecht. Slaat misschien helemaal nergens op, maar ik wil gewoon niet dat ze erop springen als ik daar bezig ben. Zo groot is ons aanrecht niet. Maar goed, zodra ik uit het zicht ben dan springen ze er toch wel op :eeh: .
Als Baja heel lieflijk mijn hand likt dan vind ik dat prima, maar als Bo mijn handen likt was ik mijn handen daarna wel direct, want zijn tong voelt me dan net weer wat kleffer aan.
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Vieze kat

Bericht door Tember »

Erwin geeft me ook graag 'kusjes' op m'n neus. Dan til ik hem op en zeg 'kusje!' en dan geeft ie me een likje. Dennis wast graag m'n handen. Erg smakelijk is het niet en ik was m'n handen vervolgens ook, maar ik houd van ze en de genegenheid die ze geven waardeer ik.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Boheme

Re: Vieze kat

Bericht door Boheme »

Ik ben er ook niet snel vies van eigenlijk en in verhouding met mijn hond vindt ik de katten mega schoon ;-) Komt ook dat ik wel wat gewend ben... als je eens wist wat ik van Koda al allemaal op heb moeten ruimen :shock: De afgelopen twee dagen heb ik mazzel gehad en was ik er op tijd bij om hem de tuin in te doen.... :brancard:

Dus een katten tong of een beetje haar vindt ik niet zo erg ;-) Al kan ik me voorstellen dat mijn visite daar soms anders over denkt als de katten over tafel banjeren...
Plaats reactie