Misschien, maar daar twijfel ik nog héél erg over, mogen ze van 't voorjaar af en toe even zelf naar buiten, nu heb ik ze aan n lijn waardoor ze in de hele tuin kunnen komen.
Vind het doodeng om ze los te laten, ze zijn me zoveel waard

Luna is 3 week geleden voor 't eerst krols geworden.. ze eh.. is dan dól op isaac

Maar zolang hij thuis is kan ze niet eens meer lopen zo druk heeft ze het ermee.. kan ze alleen nog liggen, rollen, miauwen.. heel zielig voor haar..!
't is een paar dagen over geweest en toen was ze het alweer, dit keer nog heftiger. Als Isaac er niet is dan was ze véél rustiger en kon ze gewoon lopen maar ging soms wel luidkeels miauwen.. vooral als hij net weg was.
Ze ging alleen de tweede keer ook in huis plassen, wellicht om katers te lokken.
Vorige week ontdekten we dat Ziva ook krols was geworden, ze ging nl. ook miauwen en rollen en doen, ook weer vooral bij Isaac, maar véél minder hevig, het viel daardoor maar amper op. Je zag alleen aan haar lichaamstaal dat het wel zo was.
Daarom hebben we besloten ze gelijk maar te laten steriliseren nu! Voor hun eigen bestwil want het sloopt vooral Luna, en als ze het nu om de week gaat krijgen dan vind ik het bijna dierenmishandeling om 't beesje niet te helpen dan.
Luna haar navelbreukje wordt dan ook gelijk dichtgemaakt, was toen niet gelijk nodig.
Ze lijkt er verder totaal geen last van te hebben, gelukkig maar, maar dat moet ze in de toekomst ook niet krijgen dus die wordt ook dicht gemaakt.
Vind het alleen zelf zo zielig! 't idee dat er in mijn babietjes wordt gesneden.. (noem ze altijd 'De Baby's, haha)
Al denk ik dat de narcose nog meer impact zal hebben dan de operatie zelf.
Hebben jullie nog tips voor ons om ermee om te gaan? Ze gaan dus wel samen, dus hopelijk geen geurtjes dat ze elkaar niet meer willen kennen etc, en ook samen zielig zijn, dat scheelt hoop ik.
Verder vanaf woensdag 19.00 geen eten meer, donderdag moeten ze 8.30 worden gebracht en kunnen we ze rond 15.00 weer halen..
Zie er nu al tegenop..