Komen wenkbrauwharen na uitvallen in een andere kleur terug?

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tessa-M
Huiskat
Huiskat
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2009 16:32
Locatie: Wateringen

Komen wenkbrauwharen na uitvallen in een andere kleur terug?

Bericht door Tessa-M »

Hallo allemaal,

Een van onze katers zwart/wit met prachtige witte snorharen en wenkbrauwharen, heeft een aantal maanden geleden kennis gemaakt met kaarsjes. Na een fijn schroeiend geluid en de stank van verbrandde haartjes snapte hij het nogsteeds niet, dus wij hebben inmiddels geen kaarsjes meer aan in huis ;-)

Er waren een aantal wenkbrauwharen aan één kant helemaal weggeschroeid, inmiddels zijn er daarna ook nog een paar uitgevallen en nu heeft hij nog maar één witte wenkbrauwhaar over. Ik zie wel dat er nog een aantal zwarte zitten, of in de plaats gekomen zijn..Zou het kunnen dat hij helemaal geen witte wenkbrauwharen meer krijgt, maar alleen nog maar zwarte? Hij ziet er wel een beetje zielig uit zo met aan de ene kant allemaal lange witte haren en aan de andere kant alleen zwarte..

Iemand wel eens iets over gehoord? Ik zie ook nog helemaal geen nieuwe witte puntjes, maar ik heb dan ook geen idee hoelang het duurt voordat wenkbrauwharen weer teruggegroeid zijn..

Alvast bedankt!
Groetjes, Tessa
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Komen wenkbrauwharen na uitvallen in een andere kleur terug?

Bericht door Camoth »

Hihi, Coco heeft een hele tijd allemaal zwarte "antennes" gehad en 1 witte. Echt een heel debiel gezicht. Nu is de witte uitgevallen en heeft ze alleen nog zwarte. Ik zou me er niet te druk om maken hoor ;)
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Plaats reactie