Maagkanker of leukemie

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door Adriana »

ja, t is erg dapper.
snowy heeft een mooi leven gehad en je moet daar tot en met een goed einde voor zorgen.
en dan moet je dapper zijn en proberen niet aan jezelf te denken.
ze zou weinig kans gehad hebben en haar leven hebben moeten besluiten met een soort van 'vecht' en/of lijdenseinde.

blijft heel erg verdrietig en we staan er af en toe allemaal voor..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door puck0906 »

ja klopt vind ik ook dat je dat voor je beestje over moet hebben. Ze hebben daar een heel mooi gedicht over over egoisme.......
Annegret
Huiskat
Huiskat
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 apr 2009 19:59
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door Annegret »

Hoi puck.
Dankje voor je superoprechte reactie.
Mijn babbel is toen door een ander begraven dadat ze overreden is.
Ik heb nog wel samen met mijn kids toen elk een gedicht gemaakt,in plastik gedaan en ook begraven,
Daarnaast hebben we al haar speeltjes meegegeven.
Was toen heel emotioneel en ook net zo oprecht als wat jij van je kattekindjes houdt.
Ik ben precies net zo als jij.
Zit momenteel zelf met een katertje van een half die erg ziek is waar iets heel ernstigs mee kan zijn.
Ik ga helemaal voor druppie ook al kost het me klauwen vol geld.
Ik heb 2 echte kinderen en 5 kattekindjes..............
Ben blij dat je het een warm plekje kon geven.
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door puck0906 »

oei wat vreselijk. Dat lijkt me vreselijk als je katten aangereden worden. Snowy mocht ook altijd naar buiten ondanks dat ze doof was en ben zo blij dat dat iniedergeval niet haar doodsoorzaak is geweest. Ik kan altijd heel kwaad worden op mensen die katten zien als een bijzaak en zo van oh het kost nu 100 euro dus laat dan maar. Ik kreeg ook hele lullige opmerkingen zo van zoveel geld om in te laten slapen, dan draai je zelf toch de nek om. Ik kan die mensen dan wel slaan. Maargoed.......
Ik las het verhaal van je kleintje! Lijkt me ook heel erg zeg. Ik heb er niet zoveel verstand van. Hadden ze nou al bloedonderzoek en echo gedaan? Heel heel veel sterkte ermee. Het beesie mag blij zijn met een baasje zoals jij. Zijn maar weinig mensen die er ook zo over denken. Ben blij dat te horen want soms denk ik wel is ben ik dan de enige......
Annegret
Huiskat
Huiskat
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 apr 2009 19:59
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door Annegret »

Ga vanmiddag bloedtest aanvragen ook.
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Maagkanker of leukemie

Bericht door puck0906 »

heel veel sterkte! Bloed kunnen ze een hoop uit halen. Als dat niet werkt is een echo ook iets waar ze veel mee kunnen. Heel heel veel sterkte! Ik zal voor jou en je moppie duimen!
Plaats reactie