Maandenlang nachtelijk gemauw

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Umimeis »

Oke. Ik zag wel dat je meerder katten heb,maar dacht dat je er maar 1 wou laten helpen en de rest niet.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Kattenbella »

Die prijs is dus echt netjes ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Muizenis
Poema
Poema
Berichten: 308
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:25
Locatie: Utrecht

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Muizenis »

:icon_shifty: Misschien ten overvloede maar er is nog een reden om die oudste echt als eerste te "choppen"... namelijk sproeien! Hoop voor je dat hij dat nog niet doet want dat is een geur die je eigenlijk nooit meer uit je huis krijgt! :???:

Groetties!

Als je in het budget-beheer zit zou je ook kunnen vragen of zij je het voor willen schieten, dit is een uitzonderingssituatie en geen standaardprocedure, waarna jouw weekbudget met laten we zeggen € 5,= omlaag gaat. Dan heb je het hele bedrag na 30 weken terugbetaald. Wanneer je de katten namelijk één voor één laat behandelen ben je denk ik duurder uit Dit zou je kunnen overleggen met jouw tussenpersoon ;-) Misschien is het zelfs mogelijk om via hun voor dit speciale geval leenbijstand aan te vragen :idea:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Gebruikersavatar
Naatje85
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2009 16:52
Locatie: Delft

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Naatje85 »

heey muizenis,
sproeien doen geen van de heren gelukkig behalve in de kattenbak af en toe.
ik heb een voorschot aangevraagd bij mn beheer maar omdat ze net terug is van een maand vakantie duurt het even voordat ik antwoord heb. ik hoop dat ze akkoord gaat dan is alles achter de rug tenminste als alles goed verloopt.
gr nathalie
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door beestenbende »

Hoi Nathalie,ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk word geregeld, kan je eindelijk weer eens lekker slapen (eh hopelijk)
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
TuttiFrutti
Lynx
Lynx
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:49
Locatie: Den Haag

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door TuttiFrutti »

Ik hoop ook dat het gaat lukken!
Laat je ons nog wel even weten?
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Gebruikersavatar
Naatje85
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2009 16:52
Locatie: Delft

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Naatje85 »

heey allemaal.
Tuurlijk laat ik het nog weten! Ik hoop ook dat mn beheer snel antwoord want ik sta er echt om te springen (niet op me bed kan die niet tegen :lol: )

groetjes nathalie
Gebruikersavatar
Siri
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 jul 2008 10:27

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Siri »

Hallo allemaal!
Ik lees dit topic en weet precies hoe t is om nachtenlang wakker gehouden te worden!
Alleen: Ik heb 2 dames, Terra en Luna. Beide 1,5jaar en gesteriliseerd...
Een half uur voor mn vriend t bed uit moet beginnen ze... Miauwen en aan de deur krabben en zich ertegenaan werpen :???: En ze stoppen niet voordat mn vriend opgestaan en beneden is. Soms dender ik de trap af en jaag ze met een boos hoofd weg, bijvoorbeeld zondags, als we willen uitslapen en niet om half6 op hoeven :evil:
Mn vriend zegt dat hij ze geen aandacht geeft als ie op is en ze ook geen eten geeft.
Waarom zouden ze het doen dan? Aandacht?
Ze mogen van ons niet naar boven, maar ze krabben bij het miauwen de hele gangdeur kapot!
Zou het komen omdat ze huispoezen zijn? Zouden ze meer ruimte nodig hebben? Zou naar buiten laten een optie zijn? Ik wil ze eigenlijk niet naar buiten doen, maar ben bijna ten einde raad!
Gaat het echt alleen om aandacht in dit geval?
Hulp zeeeeer gewenst!
Siri.
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Maandenlang nachtelijk gemauw

Bericht door Nyncke »

Hier heb ik 1 blater.... :twisted: ....het enige wat help is zo nu en dan een plens water over hem heen kiepen...bij hem maakt het niet uit of hij binnen of buiten is. Het enige nadeel vind ik dat als hij buiten is nog meer, mij en de godganse buurt wakker maakt en houdt.

Die plens water geregeld is de enige manier om hem in toom te houden.
Plaats reactie