Kattentuigje: welke is aan te raden?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door Lana »

Lana heeft ook een tuigje met zo'n klik systeem. Ik vind dat het die riempjes altijd zo'n gedoe!
Dit tuigje kan je op maat maken en dan gewoon om klikken! Werk goed hier! ;-)

Er waren in de winkel tuigjes voor kittens en voor volwassen katten. Maar ik heb er 1 gekocht voor volwassen toen ze nog heel klein was. Die paste gewoon! Anders moest je er later nog weer 1 bij halen..
The good, the bad and the pussy!
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door Camoth »

Ja die van Coco past ook gewoon om Bindi. Dus Bindi gaat morgen in de auto met het tuigje van Coco en dan de speciale gordel eraan. Kijken hoe dat gaat ;).

Overigens ben ik vanmorgen rond een uur of half 7 weer even gaan wandelen met Coco (dan zijn er nog niet zoveel mensen op de been). Dat ging niet veel beter dan gisteren. Weer heel angstig. Maar morgen mag ze lekker in de tuin van mijn ouders aan haar tuigje, dus wie weet dat ze daar wat minder bang is dan op de gallerij van een containerflat :grin:
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
LONGdress
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 aug 2009 10:59
Locatie: Rotterdam

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door LONGdress »

Aesopus heeft zo'n klik ding. Maar het ging gister mis toen die verstrikt raakte, naar de bak moest, honger had, maar toch ook niet los wilde. Dat tongetje eruit, helemaal gestresst. Maar we gaan het over een tijdje weer proberen. haha.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door Leonie89 »

oeh dat klinkt naar!
wij hebben ook zo'n klikding, werkt prima.. gewoon doen alsof je haar knuffelt en klik!! wel geheimzinnig want zogauw ze het tuigje ziet sprint ze onder bed..
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door lievelijn »

:lol: Vlinder kwam juist aanrennen luid prrrrtend ;-)
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
lizzy123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 31 dec 2009 16:20

Re: Kattentuigje: welke is aan te raden?

Bericht door lizzy123 »

wij hebben zelf een kattentuigje dat om de buik en hals gaat, het is rood en de katten van ons merken er niks van als ze naar buiten gaan. het is zo'n soort klik riempje als je hem wil openen en dichtdoen. we hebben het van de discus en is rood
groetjes iris en Afbeelding van tijger en lizzy.
Plaats reactie