Ik heb nu twee brieven van de dierenartsen waar ik geweest ben. En ja ik ben aan het folderen zo nu dus ook op deze site zodat ik mensen vind die dit ook hebben meegemaakt. Mijn kat had een ernstige infectie niesziekte en het is nog niet weg en ben nu inmiddels volgens mij drie weken verder kan je nagaan. En ja, ik hoorde in eeen dierenwinkel dat er iemand was met een kat die niet genoeg was ingeeind en wel mocht komen en nu dus dood is dus ja. Vandaar dat ik een groepje zoek zodat ik het kan opsturen naar de inspectie snap je
Ik heb het telefonisch afgesproken dus niet getekend dit keer
sandy schreef:Ik denk dat je weinig kans van slagen hebt, ze dekken zich altijd goed in om te zorgen dat ze niet aansprakelijk gehouden worden als een dier ziek word daar.
Als het goed is heb je een formulier moeten invullen waar dat vermeld staat, zou dat is goed nalezen.
Een ernstige infectie niesziekte terwijl ze wel inggeeind is.
Ik heb bevestiging van de dierenarts dat ze niet geweest zijn.
Ja ik wil met een hoop mensen dus klachten verzamelen en opsturen naar de inspectie en ja of je er verder een rechtszaak mee kan zo ver denk ik nog helemaal niet
Camoth schreef:Aantal vragen:
- Welke ziekte had je kat?
- Hoe weet je dat ze niet bij de DA zijn geweest?
- Hoe wil je het dan gaan "aanpakken"?
Als je een rechtzaak wil beginnen moet je ook vertellen welk pension het was, in welke periode etc...