Ongebruikte speeltjes/mandjes

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Anaheim »

Hey allemaal,

Hebben jullie ook wel eens een leuk speeltjes/mandje gekocht waar je katten dan uiteindelijk niets mee doen?

Heb vorig jaar een keer een mandje gekocht waarvan ik dacht 'die ligt vast heel lekker en lekker zacht' en dan gaan ze er vervolgens niet in :twisted: Heb ook al catnip geprobeerd maar dan word er even aan gesnuffeld en gaan ze naast het mandje liggen *zucht* :roll:

Ook heb ik een tijdje terug een tunnel gekregen van ongeveer een halve meter waar ze in kunnen spelen....maar nee hoor Pinky slaapt er wel eens in maar spelen doen ze er niet mee.

Hebben jullie katten dat ook en wat doen jullie uiteindelijk met deze spullen?weggooien of weggeven of laten liggen en hoop houden dat ze er ooit nog eens iets mee gaan doen?

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Uumie »

Ja, wij hebben hier een tunnel die ze alleen maar eng vinden, net als een angstaanjágende *ahum* hengel. :roll: En dat moeten dan stoere katers voorstellen...
Ik denk dat ik ze óf weg ga geven, of voor weinig op Marktplaats zet. Het waren best dure spullen, en zo rijk zijn we niet.... Ben er nog niet helemaal uit. ;)
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door lievelijn »

Ik opper hem graag nog een x: het kattensite-ongebruikte-spullen ruil-topic??
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Uumie »

:shock: Ik wist niet dat dat bestond! *gaat zoeken*
Of moeten we hem bij deze aanmaken? ;)
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Admin »

lievelijn schreef:Ik opper hem graag nog een x: het kattensite-ongebruikte-spullen ruil-topic??
Zie http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door rieneke »

ik rouleer...mandjes waar ze vorig jaar niet naar omkeken, zijn nu weer helemaal in trek, en volgend jaar kan het weer andersom zijn.
ook de speeltjes rouleer ik.
ik heb een grote trommel waar ik valeriaanwortel in heb gedaan, en daar bewaar ik de speeltjes in.
iedere paar weken verzamel ik alles, en dat gaat de trommel in, en ruil ik voor een nieuwe lading.
Gebruikersavatar
Mandy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 aug 2009 15:56
Locatie: In het zuiden van Limburg

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Mandy »

Ik heb ooit een een superzacht mooi mandje gekocht in de dierenwinkel.
Maar het heeft een half jaar geduurt voordat onze poes erin ging liggen haha.
Ik had zo goed als alles geprobeerd, de lekkerste snoepjes erin gelegd e.d maar nee hoor.
Op een gegeven moment leg ik er gewoon zo'n fleece deken in en hoppa lag er meteen in.
En speeltje laten we meestal gewoon liggen als ze er niets mee doen, ik kan ze gewoon niet weg doen :-P
Mja heel af en toe in een gekke bui spelen ze met alles :-P
Love cats
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Camoth »

Ik heb twee mandjes en een knuffelzak waar ze hier totaal niet naar om kijken. Ach, wie weet over een tijdje vinden ze het misschien wel leuk.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
ktje
Poema
Poema
Berichten: 278
Lid geworden op: 17 mei 2009 17:08

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door ktje »

Wij hadden ook een leuk mandje gekocht maar ze wilde er niet vaak inliggen later was die ingepikt door de hond en inmiddels kapot gegaan helaas.

De krappaal doen ze ook niet veel mee. Heel af en toe slapen ze erop.

Speeltjes zijn hier soms leuk, maar nu vooral voor Ziva onze kleine spruit die er veel mee speelt.
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Anaheim »

Hoe is het mogelijk ik typ over een mandje wat in een jaar tijd nog nooit is gebruikt en Pinky gaat er prompt in liggen :lol:

Nou dan is dat probleem ook weer opgelost.

Een fleecedeken erin heb ik ik inderdaad ook wel eens geprobeerd en dan gaan ze er wel in ja blijven rare beesten ;-)
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Sannie_xx »

Ja ze zoeken ook altijd andere dingen uit. Kat van mijn vriend heeft ook een radiatorhanger en een lekker zacht kussentje maar die ligt het liefst gewoon op de grond (vloerbedekking).
Bij mijn kittens zijn bed, bank en reismandje (deurtje er maar uitgehaald dan) populair. Grappig dat Zooey slaapt in het reismandje waar Mouse in zat - waar nog een paar oude sokjes van mij in liggen die ik in het nest van Mouse had gelegd. Die ruikt dus naar ZIJN mama en broertjes maar Mouse ligt er niet in en Zooey wel :)

En dat toevallige er ineens wel in liggen, hahaha! Herkenbaar! Toen Mouse nog bij zijn mama zat was ik alvast naar de dierenwinkel gegaan om een krabpaal en voerbakjes e.d. te halen... en speeltjes waarvan ik wist dat ze die leuk vonden! Daar lag zo'n kussentje als die bij mijn vriend. Ik zeg nog: 'Nou daar zie ik Mouse nooit in liggen, dus die neem ik maar niet mee'. De kittens waren toen mee want de dierenarts zit ernaast (enten)..... alsof hij me had gehoord! Eenmaal thuis ging meneertje heerlijk in dat mandje liggen....en mij aankijken! ('Ik wil er wél zo eentje!')

:roll:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Kattenbella »

Ik zoek die plastik Whiskaskop. Goed schoon te maken en leuk!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
TuttiFrutti
Lynx
Lynx
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:49
Locatie: Den Haag

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door TuttiFrutti »

Ik heb dat probleem nooit, alles wat ik voor ze neerzet, gaan ze gelijk in liggen :lol:
Behalve de krakende tunnel, die is eng. Maar die zou ik ook eng vinden, dat ding kraakt veel te hard en is hartstikke donker en groot haha!
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door Anaheim »

Zo'n grote krakende tunnel heb ik ook ja...Pinky ligt er wel eens in te slapen maar verder vinden ze hem te eng om mee te spelen denk ik :roll:
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
chellemi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2009 22:56
Locatie: Haarlem

Re: Ongebruikte speeltjes/mandjes

Bericht door chellemi »

Ja ik heb wel eens fleecekleedjes over gehad, samen met wat speeltjes en andere dingen. Ook een half volle zak met RC kittenvoer.
Deze heb ik gratis op marktplaats aangeboden en de reacties stormden binnen. Uiteindelijk heb ik gekozen dat degene die kittens opvangt, alle spullen gratis mee mocht nemen.
Afbeelding foto's van Ventje en Ivy : viewtopic.php?f=5&t=18506
Plaats reactie