Kat is niet fit

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
denise1984
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:49

Kat is niet fit

Bericht door denise1984 »

mijn kat is de hele dag buiten geweest en heb der ook de hele dag niet gezien terwijl ze normaal vaak even binnen komt om te kijken. nu is ze sinds een half uurtje weer terecht en nu zit ze helemaal in elkaar en reageert slecht op geluiden, ik weet nu niet of ik een dierenarts moet bellen of het een dag aan moet kijken want ik ga de nacht in en ben doodsbang dat het erger word
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: kat is niet fit

Bericht door Kattenbella »

Wat heeft ze dan? Is ze gewond, is ze uit haar doen? Ik zou haar in ieder geval goed in de gaten houden en binnen houden. Als je het echt niet vertrouwt, schrijf op wat de symptomen zijn voor als je belt, zo kan je een helder verhaal houden aan het dierenarts.
Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
denise1984
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:49

Re: kat is niet fit

Bericht door denise1984 »

ze heeft niet echt veel symptomen behalve dat ze in elkaar zit maar ze zeggen wel eens : katten zijn net je eigen kinderen je weet gewoon wanneer er is mis is, nu ligt ze redelijk relaxt bij me vriend op schoot. ben bang om de nacht in te gaan joh ! als er wat gebeurd kan ik geen eens bellen omdat ik geen beltegoed heb !!! ik heb sinds 2 maanden twee kittens erbij en ik moet zeggen dat sinds die tijd mijn twee volwassen katten regelmatig ziek zijn, longontsteking, koorts, infecties. de kittens moeten nog geent worden. maar nogmaals vind ik het vreemd dat ik der de hele dag niet gezien heb
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: kat is niet fit

Bericht door rieneke »

hoe gaat het nu?
denise1984
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:49

Re: kat is niet fit

Bericht door denise1984 »

niet zo goed, ze ligt de hele dag al te slapen en als ik vraag of ze naar buiten wil ( waar ze normaal heel spontaan op reageert ) blijft ze gewoon liggen
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: kat is niet fit

Bericht door Roos en Minousch »

Gewoon naar de dierenarts gaan vandaag, ze zijn er niet voor niets!
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: kat is niet fit

Bericht door rieneke »

ik zou niet te lang wachten met naar de dierenarts te gaan, dit klinkt niet zo goed.
Plaats reactie